22:05|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 11:24
کد خبر: 16441

برگزاری جلسه کمیته مقابله با تنش آبی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

به منظور بررسی راهکارهای مقابله به تنش آبی و عبور از تابستان گرم، جلسه کمیته مقابله با تنش آبی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد.
برگزاری جلسه کمیته مقابله با تنش آبی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

در این جلسه، سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت منابع آبی و کاهش بارندگی ها در سال جاری اظهارداشت: حاکم شدن زودهنگام هوای گرم و کاهش بارندگی ها در مقایسه با سال های گذشته، زنگ‌خطرکم آبی و وقوع تنش آبی را به صدا درآورده است.


یوسف شمچی با اشاره به مصوبات گذشته کمیته مقابله با تنش آبی، برهماهنگی با ائمه جمعه و جماعت برای تبیین خط کم آبی، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج برای فرهنگ سازی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف آب و تلاش برای استمرار خدمات رسانی در جهت تامین آب شرب مورد نیاز مردم تاکید کرد.


در این جلسه مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در گزارشی اقدامات انجام شده برای مقابله با تنش آبی و عبور از فصل گرم سال را ارائه کرد.


وحید مینایی، حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی برای تبین اهمیت صرفه جویی در مصرف آب را از جمله اقدامات انجام شده در راستای مقابله با تنش آبی عنوان کرد و اظهار داشت: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تولید محتواهای مرتبط با مدیریت مصرف آب و عقدقرارداد با صداوسیمای استان و مرکز مهاباد، عقد قرارداد به منظور پخش تیزر و موشن گرافی با استفاده از تلویزیون های شهری، نسبت به اطلاع رسانی به مردم اقدام نموده است.


وی، مکاتبه با ائمه جمعه استان، حضور در فضای مجازی، هماهنگی با شهرداری برای نصب اقلام فرهنگی در اتوبوس ها، همکاری با آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی به دانش آموزان، تهیه پوستر، بروشورو بنرهای تبلیغاتی، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره استانی عکس و همکاری با ستاد رسیدگی به امور مساجد استان را از جمله مهمتریت اقدامات انجام شده درجهت تببین و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب اعلام کرد.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید