19:55|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1400 - 11:32
کد خبر: 16433
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی:

بیش از 12 هزار نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان شدند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت نام 12 هزار 698 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان، گفت: تعداد یک هزار و 577 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 121 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.
بیش از 12 هزار نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان شدند

علی مصطفوی با اشاره به این‌که تمامی مسئولان در فراهم‌سازی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اجرای سالم و قانونمند آن مسئولیت دارند، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات متعدد ستاد انتخابات بسترهای لازم برای برگزاری رویدادی ملی در 28 خرداد ماه در استان فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: عمل به امر قانون، رعایت اصل بی‌طرفی ناظران و مجریان انتخابات، امانت‌داری از آرای مردم و جلب اعتماد مردم از راهکارهای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخاباتی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حضور حداکثری نشان‌دهنده مشروعیت و اقتدار نظام است لذا باید برای فراهم نمودن زمینه‌های این حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم و بدون اعمال سلیقه شاهد برگزاری انتخابات سالم با علایق سیاسی مختلف باشیم.

مصطفوی با اشاره به تعداد 2795 شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، یادآور شد: تعداد یک هزار و 210 شعبه شهری و یک هزار و 585 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان، ابراز داشت: تعداد یک هزار و 577 برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 121 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی با بیان این‌که ناظران بهداشتی نیز در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت، افزود: همچنین صندوق ویژه اخذ رأی از بیماران کرونایی توسط فرمانداری‌ها در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته توسط فرمانداران ارومیه، چالدران و مهاباد و روسای کمیته های ستاد انتخابات ارائه شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید