23:48|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1400 - 12:55
کد خبر: 16394
یادداشت:

تعطیلی برخی جایگاه‌های سی ان جی عاملی؛ برای سرگردانی رانندگان در ارومیه

تعطیلی چند جایگاه سوخت سی ان جی در چند روز اخیر در کلانشهر ارومیه انتقادهایی را از سوی مردم به همراه داشت و سبب شده تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز دچار مشکل شوند.
تعطیلی برخی جایگاه‌های سی ان جی عاملی؛ برای سرگردانی رانندگان در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، چند روزی است که پمپ‌های گاز  CNG در ارومیه با مشکل مواجه شده و تعدادی از آن‌ها به صورت کامل تعطیل شده‌‌اند و برخی از جایگاه‌ها هم که کار می‌کنند جوابگوی حجم خودروهای شهرستان نیستند.

به گفته برخی از شهروندان، تعطیلی این جایگاه‌ها که در نقاط پر تردد شهر مستقر است باعث سرگردانی مشتریان آن‌ها به ویژه رانندگان تاکسی‌ها برای مراجعه به جایگاه‌های دیگر و طولانی‌تر شدن صف‌های انتظار شد.

ادامه‌دار شدن این وضعیت علاوه بر عوارض روحی و روانی برای بیشتر رانندگان این مسیر به علت بعد مسافت و اتلاف وقت تا حدودی در میزان درآمد روزانه آن‌ها نیز تاثیر دارد و ضمن آنکه در ارائه سرویس‌دهی مناسب به مردم و شهروندان این شهر نیز دچار مشکل می‌شویم.

از طرفی هم به دلیل فعال نبودن تمامی جایگاه سوختگیری با فشار پایین انجام می‌شود و در نتیجه با طی مسافتی کمی باید مجددا برای سوختگیری به جایگاه مراجعه شود که این امر باعث اتلاف وقت و طولانی شدن صف‌ها خواهد شد.

با توجه به پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، مردم گلایه‌های فراوانی در خصوص عدم فعالیت جایگاه‌های CNG درسطح شهر ارومیه دارند که امیدواریم مسئولان و کارشناسان مربوطه هماهنگی‌های لازم را زودتر انجام بدهند تا مردم این صف‌های طولانی را تجربه نکنند.

در پایان لازم است مسئولان ذیربط برای تسهیل در ارائه خدمات سی ان جی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خودشان قرار دهند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید