13:08|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1400 - 10:55
کد خبر: 16387
در آستانه شروع دوره تبلیغاتی کاندیدا؛

ضرورت جایگزین سازی تبلیغات مجازی با تبلیغات سنتی

با نزدیک شدن به زمان انتخابات و دوره تبلیغاتی، تنور تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر ارومیه در حال داغ شدن می‌باشد، به گونه‌ای که برخی از داوطلبان با تبلیغات سنتی باعث آلودگی بصری در سطح شهری می‌شوند.
ضرورت جایگزین سازی تبلیغات مجازی با تبلیغات سنتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز،در آستانه شروع روزهای تبلیغات انتخاباتی ششمین دوره شورای شهر در ارومیه بسیاری از نامزدها اقدام به تشکیل گروه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی و سیاسی کردند تا در هفته‌های پایانی منتهی به انتخابات بتوانند از این کارزار انتخاباتی بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

تبلیغات حق طبیعی کاندیدا می‌باشد که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه مردم بتوانند به عنوان نامزد دوره انتخابات شورای شهر در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشند بسیار مهم بوده و در موفقیت کاندیدها تاثیرگذار می‌باشد.

معمولا کاندیدا چند ماه قبل از شروع دوره تبیلغات انتخابات به بررسی موثرترین روش‌های تبلیغات می‌پردازند تا بتوانند بهترین استفاده را از دوره تبلیغات داشته باشند.

اولین سوالی که ذهن نامزدهای انتخاباتی درگیر می‌کند این است که چگونه باید خود را معرفی کنند؟ در واقع کرسی مدیریت یکی از مهم‌ترین صندلی‌هایی است که کاندیدا برای بدست آوردن آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

متاسفانه اکثریت کاندیدا از همان روش‌های سنتی و غیرکاربردی گذشته که همچنان به قوت خود باقی است، استفاده می‌کنند، روش‌هایی که هیچ شناخت درستی از کاندیداها به مردم نمی‌دهد و عملا تاثیری در معرفی آن‌ها ندارد.

فضای مجازی فرصت مناسبی برای بهره‌گیری کاندیداها جهت تبلیغاتشان می‌باشد و با شیوع کرونا استفاده از این فضا افزایش یافته و کاندیداها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی خود را به سمت فضای مجازی سوق دهند.

امروزه تبلیغات سنتی تاثیر بسزایی در انتخاب مردم ندارد و از طرفی هم ستادهای تبلیغاتی با رها کردن برگه‌های تبلیغ از کاندیدها می‌توانند جلوه زشتی را برای شهر به ارمغان آورند، متاسفانه در آغازین روزهای تبلیغاتی برخی از آن‌ها با وجود بیلبوردهای نصب شده در سطح شهری آن را نادیده می‌گیرند و با نصب برگه‌های تبلیغاتی در جای جای شهر آلودگی بصری به وجود می‌آورند که می‌تواند ذهن هر ببینده‌ای را از کلانشهر ارومیه دگرگون کند.

با کمال تاسف هنوز متولیان تبلیغات شورای شهری در ارومیه مفهوم درستی از تبلیغات ندارند. تبلیغات درست را می‌توان به اثربخش بودن تبلیغات معنی کرد و حتی گستردگی بیشتر به‌عنوان آلودگی بصری شناسایی می‌شود.

در آخر انتظار می‌رود کاندیدها در طول دوره تبلیغاتی خود تمامی قوانین را رعایت کرده و فضای مجازی را که بازدهی بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی دارد در اولویت کار خود قرار داده و نیاز است نهادهای ذی صلاح نیز با خاطیان این امر برخوردی قاطعانه داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید