19:19|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1400 - 12:50
کد خبر: 16378
یادداشت:

ضعف در اینترنت مشترکین آذربایجان غربی را کلافه کرد

گسترش چشمگیر استفاده از اینترنت، آن را به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم مطرح کرده به طوری که اخلال در شبکه اینترنت می‌تواند بسیاری از امور روزانه افراد را مختل و در برخی موارد ضربات جبران‌ناپذیری به ایشان وارد کند.
ضعف در اینترنت مشترکین آذربایجان غربی را کلافه کرد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، اینترنت و فضای مجازی امروزه یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم در تمامی مناطق و به تبع آن آذربایجان غربی است اما متاسفانه هر از چند گاهی بروز اختلال در اینترنت مشکلاتی را برای مردم در پی دارد.

در حالی که هر روز تکنولوژی جدیدی وارد بازار می‌شود و اینترنت یکی از ملزومات استفاده از آنها است، مردم  آذربایجان غربی و بسیاری از روستاه ای آن  با کمبودها و مشکلات زیادی در زمینه استفاده از اینترنت روبرو هستند.

در این میان یکی از مسائلی که در روزهای اخیر بخصوص در بحبوحه امتحانات دانش آموزان به شکلی خاص توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرده، قطعی مکرر اینترنت است و این مسئله اعتراض شدید مردم و کاربران اینترنت در استان بخصوص ارومیه را به دنبال داشته است.

همه می دانند در دنیای امروز اینترنت جزء لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است مسئولان باید ارایه خدمات به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و خدمت‌رسانی را در شبکه اینترنت ارتقاء بخشیده و به فکر آسایش و راحتی در امورات مردم جامعه خود باشند.

نکته پایانی اینکه، اختلالات اینترنتی، قطعی ها ی مکرر و سرعت پایین مشکل اکثر کاربران اینترنتی در آذربایجان غربی از این رو ضروری است مسئولان ذی‌ربط به این مهم توجه ویژه داشته و برای رفع آن چاره‌اندیشی کنند تا شاهد بروز مشکل برای مشاغل اینترنتی، برگزاری کلاس‌های مجازی، امتحانات مجازی دانش آموزان و دانشجویان و ... نباشیم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید