13:57|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1400 - 11:35
کد خبر: 16347
در روزهای کرونایی؛

آب و برق هم از مردم دریغ شد!

چند روزی است در کنار قطعی برق افت فشار و قطعی آب آشامیدنی نیز در شهر ارومیه شروع‌شده است و مردم را کلافه کرده است، بی‌آبی، گرمای شدید، شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت نکات بهداشتی دست در دست هم داده تا رنج سختی زندگی در شهر ارومیه را فراهم آورد.
آب و برق هم از مردم دریغ شد!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، با آغاز فصل گرما  و افت فشار آب دربرخی از مناطق شهر ارومیه زندگي براي شهروندان سخت و آنها را كلافه كرده است. در شرایط فعلی که کرونا نیز بر مشکلات مردم اضافه شده، نبود آب برای شستشو و رعایت بهداشت نیز خطرات مضاعفی را برای مردم این شهر ایجاد کرده است

مردم می‌گویند با توجه به اینکه فشار آب به قدری کاهش یافته که با آن نمی‌توان هیچیک از نیازهای روزمره و لازم خود را برطرف کنیم مجبور به استفاده از پمپ‌های برقی آب در راستای افزایش فشار آب در منازل هستیم.

با افزایش زمان قطعی و افت قابل توجه فشار آب، بسیاری از شهروندان ارومیه ای نارضایتی خود را بارها اعلام کرده اند و مسئولان کافیست خود را یک روز به جای مردمی بگذاری که در این رورز‌های کرونایی آبی از لوله نمی‌چکد تا دستی بشویند و تن و لباسی از آلودگی بزدایند.

با توجه به مشکل قطعی برق طی روزهای اخیر، قطعی آب نیز مشکل بیشتری را برای شهروندان ایجاد کرده در حالی که پیش بینی این موارد می توانست از بروز چنین مشکلاتی برای مردم جلوگیری نماید.

 سخن آخر اینکه،آب مایه حیات است و زندگی بدون آب امکانپذیر نیست. مسئولان باید زمینه رفاه شهروندان را فراهم کنند که تامین آب شرب حداقل نیازهای اولیه برای یک زندگی است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید