19:35|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 خرداد 1400 - 10:34
کد خبر: 16331
یادداشت:

اختلالات اینترنتی در فصل امتحانات دانش آموزان را کلافه کرد

این روزها که بیشتر بر خانه نشینی تاکید می‌شود و با وجود نزدیک شدن به فصل امتحانات مدارس و مراکز آموزشی ، خانواده ها و معلمان ارومیه ای با کندی سرعت اینترنت و گاهی اختلال و قطعی لحظه‌ای مواجه هستند ، وضعیتی که منجر به نگرانی و انتقاد بسیاری از کاربران شده است.
اختلالات اینترنتی در فصل امتحانات دانش آموزان را کلافه کرد


سرویس اجتماعی باریش نیوز، از چند روز گذشته مردم مناطق مختلف شهر ارومیه با مشکلات متعددی در حوزه اینترنت همراه مواجه بودند که شامل کاهش شدید سرعت و حتی قطعی اینترنت بود که دسترسی برخی از کاربران را با مشکلات جدی رو به رو کرد.

در عصری که اینترنت جزء لاینفکی از زندگی مردم و دستگاه های دولتی شده است و تقریبا همه کارهای اداری با اینترنت انجام می شود، قطع پیاپی اینترنت در چند روز گذشته در ارومیه شهروندان و کاربران اینترنت را به شدت  کلافه کرده است.

در روزهایی که بیشتر بر خانه نشینی تاکید می‌شود و با وجود نزدیک شدن به فصل امتحانات مدارس و مراکز آموزشی ، خانواده ها و معلمان در ارومیه با کندی سرعت اینترنت و گاهی اختلال و قطعی لحظه‌ای مواجه هستند ، وضعیتی که منجر به نگرانی و انتقاد کاربران شده است.

بیشترین گزارش ارائه شده در مورد مشکلات اینترنت مربوط به دانش آموزان و معلمان مدارس و همچنین والدین دانش آموزان بود که مدعی شدند بارها و بارها در خلال برگزاری امتحانات با قطعی اینترنت رو به رو شدند

در این میان  قطعی مدام اینترنت در یک کلاس آموزشی و بدتر از آن در یک آزمون مجازی و خروج همواره دانشجویان از سایت‌های دانشگاه نیز بخش قابل‌توجهی از گلایه دانشجویان در این روزها می باشد.

نکته آخر اینکه، بايد توجه داشت كه استفاده از اينترنت امروز يكي از اجزاي زندگي مردم است و عدم وجود و مشكل در اين شبكه بسياري از امورات زندگي مردم را با مشكل مواجه مي كند كه اين موضوع نيازمند حمايت و دقت نظر بيشتر مسئولين است.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید