00:36|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1400 - 12:00
کد خبر: 16314
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد:

مهلت یک هفته‌ای اتوبوسرانی ارومیه نسبت به اعلام وضعیت فعالیت توسط رانندگان تمدید شد

با توجه به مهلت یک هفته‌ای شهرداری برای رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه برای بازگشت به فعالیت، تاکنون هیچ کدام از رانندگان برای تمدید قرار داد اقدام نکرده‌اند.
مهلت یک هفته‌ای اتوبوسرانی ارومیه نسبت به اعلام وضعیت فعالیت توسط رانندگان تمدید شد

مهدی مژدهی فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در مورد آخرین وضعیت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه اظهار کرد: با توجه به مهلت یک هفته ای شهرداری برای رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه برای بازگشت به فعالیت، تا کنون هیچ کدام از رانندگان برای تمدید قرار داد اقدام نکرده اند.

وی افزود: طبق مصوبه آخرین جلسه که در محل استانداری برگزار شد مصوب شد روزانه ۱۰۰هزار تومان و ماهانه ۳ میلیون تومان به عنوان یارانه بلیط روزانه پرداخت شود.

مژدهی‌فر گفت: هرکدام از رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه که ظرف یک هفته مراجعه و قرار داد جدید را امضا کنند از پرداخت حق بهره برداری نیز معاف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بدلیل عدم حضور رانندگان پیامکی در جهت تمدید مدت یک هفته ای به شرکت تعاونی بخش ارسال شده است، اظهار کرد: در صورت عدم حضور رانندگان برابر دستور وزارت  کشور رانندگان باید نسبت به آزاد سازی وسیله خود و انصراف از فعالیت اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: درمدت اعتصاب رانندگان ، ۳۵ دستگاه اتوبوس ملکی و ۴۰دستگاه ون و مینی بوس به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید