11:26|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1400 - 12:21
کد خبر: 16276
یادداشت:

خیابان شهید منتظری ارومیه؛ مکانی برای جولان کرونا!

این روزها خیابان شهید منتظری ارومیه با هجوم تعداد زیادی از دست فروشانی مواجه است که در این میان می خواهند از این طریق لقمه نانی برای خانواده خود ببرند؛ اما آنچه که در این میان به چشم می خورد غفلت مسئولان و عدم نظارت بر شیوه فعالیت این افراد و تجمعات دورشان است که علاوه بر شلوغی و بی نظمی در سطح شهر می توانند عامل انتشار ویروس منحوس کرونا نیز باشند.
خیابان شهید منتظری ارومیه؛ مکانی برای جولان کرونا!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، کافیست سری به پیاده روی خیابان منتظری ارومیه بزنید تا جولان کرونا در جایی که جای سوزن انداختن ندارد را ببینید؛ متاسفانه سور و سات کرونا با ساده انگاری فروشندگان و خریداران به توصیه های بهداشتی برپاست.

سایه سنگین غفلت و رهاشدگی در این خیابان مساله ای است که این روزها بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می خورد است، غفلتی که چهره شهر را زشت و بسیاری از واحدهای صنفی را ناراضی کرده و حتی عاملی بر شیوع ویروس کرونا می شود.

دست فروشان و خریدانی که حتی بسیاری از آنها ماسکی بر صورت ندارند و بدون رعایت فاصله گذاری به استقبال کرونا می روند، به جرات می توان گفت که جای ناظران بهداشتی در سطح خیابان های شهر ارومیه خالی است و گویی حتی مساله ای به این مهمی را هم ندیده اند و شاید هم این مسئله را در این شرایط و بحران کرونا عادی می انگارند!

حال این شرایطی که توصیف شد را همراه و همگام با شیوع  کرونای آفریقایی و هندی در نظر بگیرید تا تلخی خرید با کام مرگ را بیشتر در خیابان شهید منتظری ارومیه درک کنید؛ در شرایطی که روزانه اعلامیه‌های فوت ناشی از کرونا بردیوارهایخیابان های مختلف چهره شهر را غمگین می کند و هیچ خطری هنوز رفع نشده است، برخی از شهروندان با ساده انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی برای کسب درآمد و برخی نیز برای خرید های غیر ضروری در چنین مکان های خطرناکی تجمع می کنند و از این طریق جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید