10:01|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1400 - 12:38
کد خبر: 16244
رییس اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان غربی اعلام کرد :

فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از امروز در ارومیه / لزوم تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف

در شهر ارومیه از امروز شنبه 18 اردیبهشت، گروه شغلي ۱ و ۲ می توانندبا رعايت پروتکل های بهداشتی فعاليت نمايند و گروه های شغلی ۳ و ۴ همچون هفته های گذشته تعطيل هستند و به هيچ وجه امکان فعاليت را ندارند.
فعالیت صنوف گروه های شغلی یک و دو از امروز  در ارومیه / لزوم تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف

رئيس اتاق اصناف استان  پيرامون محدوديت های ضد کرونايی  اظهار داشت: خوشبختانه امروز در ستاد ملی فعالیت گروه های شغلی یک و دو از شنبه ۱۸ اردیبهشت مصوب گردید. بنابراین در شهر ارومیه گروه شغلي ۱ و ۲ می توانندبا رعايت پروتکل های بهداشتی فعاليت نمايند و گروه های شغلی ۳ و ۴ همچون هفته های گذشته تعطيل هستند و به هيچ وجه امکان فعاليت را ندارند.

طاهری پور با بیان اینکه واحدهای صنفی  از شنبه  بازگشایی و مجاز به فعالیت خواهند بود، افزود: تمدید تعطیلی صنوف گروه های شغلی ۳ و ۴ از  شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی گفت: دغدغه اصلی تمامی اصناف سلامت جامعه میباشد و در این مرحله نیز با تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی، هم رونق اقتصادی در صنوف ایجاد میگردد و هم اصناف با تمام توان همچنان در مدیریت بیماری کرونا همراهی خواهند نمود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان  در پایان تاکید کرد: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف نظارت مجدانه بر رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتمالی شدیدا برخورد و به مدت ۳ هفته پلمب خواهند شد
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید