13:12|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1400 - 10:11
کد خبر: 16152
یادداشت:

افزایش بی سر و صدای عوارض آزاد راه ارومیه به تبریز!

بر اساس پیام های مردمی عوارض میان‌گذر دریاچه ارومیه با عنوان عوارض آزادراه ارمیه به تبریز در چند روز گذشته و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی افزایش یافته است.
افزایش بی سر و صدای عوارض آزاد راه ارومیه به تبریز!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، این افزایش دوباره در حالی است که در چند ماه گذشته  بعد از انتشار تصاویری مربوط به افزایش بیست درصدی عوارض پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، با پیگیری رسانه‌ها در شبکه‌های مجازی و همچنین پیگیری استانداری آذربایجان‌غربی، افزایش عوارضی آزادراه اورمیه به تبریز متوقف شده بود.

مسیر جاده ارومیه به تبریز از امکانات مناسبی برخوردار نیست متاسفانه دریافت عوارض نامتعارف در این مسیر آن هم بی سر و صدا، باعث نارضایتی مردم شده است.

در این سال ها دریافت عوارض برای آزاد راه ارومیه به تبریز که نزدیک به 13 سال است، همچنان در دست ساخت قرار دارد و تا کنون به صورت کامل به بهره برداری نرسیده است، همواره از سوی مردم مورد اعتراض قرار گرفته و هر سال نیز بر نرخ این عوارض، افزوده شده می شود.

جاده شهيد کلانتري اروميه يکي از اصلي‌ترين مسيرهاي مواصلاتي بين آذربايجان‌غربي و آذربايجان شرقي است که روزانه هزاران خودرو از اين مسير تردد مي‌کنند اما تسريع در تکميل آزادراه اروميه به تبريز مي‌تواند از حجم ترددهاي روزانه در اين مسير بکاهد چرا که اين جاده هم نمي تواند پاسخگوي نياز مردم در شرايط فعلي باشد.

عوارض ميان‌گذر درياچه اروميه با عنوان عوارض آزادراه تبريز به اروميه درحالي دوباره افزايش است که اين آزادراه درحال احداث بوده و پايان نيافته است و در حال حاضر با عنوان يک مسير نيمه بزرگراهي درحال استفاده است .

در سراسر آذربایجان‌ غربی تنها یک ایستگاه عوارض جاده‌ای وجود دارد که آن هم در پل میانگذر دریاچه ارومیه واقع شده است و افزایش چند باره نرخ عوارضی واقعا جای تاسف و گلایه دارد و این امر نظارت و پیگیری مسئولان را می طلبد، چرا که دریافت عوارض برای پروژه نیمه تمام آزاد راه ارومیه به تبریز بی انصافی در حق مردم بخصوص کسانی می باشد که روزانه چندین بار مجبور به تردد در این مسیر هستند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علی
1400/02/05 - 09:08

این جاده مالرو بین مرکز دو استان با عوارض وحشتناک. واقعا جای تاسف دارد برای مسئولین و نمایندگان