03:02|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1400 - 12:21
کد خبر: 16098
رئیس شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی اعلام کرد:

افزایش صد در صدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال 99

بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی در سال 99 افزایش 100درصدی نسبت به سال 98 داشته است.
افزایش صد در صدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال 99


مهدی درستی رئیس شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز با اعلام این خبر گفت: طبق اساسنامه بانک توسعه تعاون 70 درصد تسهیلات پرداختی این بانک در سال 99 مربوط به بخش تعاون و 30 درصد این پرداختی ها مربوط به عموم مردم و شرکت ها بوده است.

وی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون در 4 بخش کشاورزی، مسکن، خدمات و صنعت اقدام به پرداخت تسهیلات می نماید.

درستی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون صد در صد یک بانک دولتی می باشد گفت: این بانک در 15 بخش تسهیلات تکلیفی شامل اشتغال پایدار روستایی، بنیاد شهید، قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، بند ب تبصره 16، خوداشتغالی بنیاد شهید، بند الف تبصره 18 جهاد کشاورزی، بند الف تبصره 18 صنعت و معدن، پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار، وام ازدواج، ماده 52،  مشاغل خانگی و بند الف تبصره 18 گردشگری فعالیت می نماید.

وی اظهارداشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی، از محل منابع داخلی نیز 120 درصد پرداخت شده  که نشان می دهد این بانک در استان آذربایجان غربی ۲۰ درصد بیشتر از منابع جذب شده تسهیلات پرداخت نموده است.

رئیس شعب بانک توسعه تعاون در خاتمه به سفر  معاون رفاهی وزیر در دی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: 2 هزار میلیارد ریال از محل مصوبات این سفر به بانک توسعه تعاون اختصاص یافت که تا پایان سال 1400 بصورت تسهیلات به شرکت های تعاونی پرداخت می شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید