22:07|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1400 - 13:52
کد خبر: 16086
معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد:

ارائه انواع بسته های حمایتی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از زمان شیوع کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال 98 ، ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه و همچنین برخی از مینی بوس ها در ٣ نقطه از شهر ارومیه بصورت مستمر صورت می گیرد.
ارائه انواع بسته های حمایتی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی  از زمان شیوع کرونا


معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال 98 ، ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه و همچنین برخی از مینی بوس ها در ٣ نقطه از شهر یعنی میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر صورت می گیرد.

فخرالدین معصوم زاده در ادامه، به توزیع ماسک میان رانندگان در این ٣ نقطه از شهر پرداخت و گفت: تا کنون تقریبا نزدیک به ۱٣5 جدا کننده بین راننده و مسافران در تاکسی های شهر نصب شده است.

وی همچنین از ارائه انواع بسته های حمایتی از زمان شیوع کرونا به رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: ارائه کارت معیشتی 3 میلیون ریالی، پرداخت وام  60 میلیون ریالی کرونا با سود 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه و همچنین پرداخت 10 میلیون ریال به ناوگان تاکسی شهری، 20میلیون ریال به ناوگان اتوبوسرانی شهری به صورت بلاعوض جهت کمک به  بیمه شخص ثالث بصورت رایگان از مهم ترین بسته های حمایتی در زمان شیوع ویروس کرونا برای رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهر ارومیه می باشد.

وی در ادامه گفت: حق بهره برداری سال 99 در ناوگان اتوبوسرانی شهری توسط سازمان حمل و نقل عمومی  شهرداری ارومیه ، 50 درصد از مالکین بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی شهری اخذ شده و 50درصد تخفیف داده شده است.

معصوم زاده اظهار داشت: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در صندلی عقب جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در ناوگان تاکسی شهری و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه نمایند.

معاون رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بر همکاری بیشتر مردم در این روزها تاکید کرد وگفت: شهروندان در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  از سوی رانندگان مانند سوار کردن مسافران بیش از ظرفیت توصیه شده و ... می توانند با سامانه ۱٣٧ شهرداری و یا شماره تلفن های ٣٢٣۵٩٩٩۵ و32331910  تماس بگیرند؛ تا با رانندگان متخلف  در این زمینه برخورد قانونی شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید