14:40|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1400 - 13:38
کد خبر: 16064
رئیس شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی اعلام کرد:

صدور 15هزار و 100 کارت بانکی یارانه سوخت برای مرزنشینان استان

بر اساس تصمیم دولت مبنی بر پرداخت یارانه مرزنشینان زیر 20 کیلومتر نوار مرزی ، یارانه مرزنشینان آذربایجان غربی از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا کنون ادامه داشته است.
صدور 15هزار و 100 کارت بانکی یارانه سوخت برای مرزنشینان استان


 مهدی درستی رئیس شعب بانک توسعه تعاون  آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز ، با اعلام این خبر گفت:  از 25 اسفند ماه سال گذشته تحویل کارت های بانکی مرزنشینان آذربایجان غربی آغاز شده و این خدمات حتی در ایام تعطیلات نوروزی در تمامی شعبات مرزنشین استان به صورت مستمر ادامه داشت و در راستای تسریع خدمات فوق به مرزنشینان استان ،کارمندان این شعبات نه تنها  از دورکاری در ایام بحران کرونا بی بهره مانده اند بلکه از پرسنل سایر شهرستان هایی که مرزنشین نیستند نیز جهت تسریع در ارائه این خدمات استفاده شده است.

وی در ادامه از صدور 15هزار و 100 کارت یارانه سوخت در مرحله اول برای مرزنشینان استان خبر داد و گفت: به ازای هر سرپرست خانوار مبلغ  19 میلیون و 450 هزار ریال به حسابشان واریز می شود.

درستی اظهار داشت: تعداد سرپرستان خانوار مرزنشینان استان بیش از این تعداد بوده و اطلاعات این افراد از طریق استانداری جمع آوری شده و به وزارت ارسال می شود که  یارانه مابقی این مرزنشیناند نیز  در سرع وقت پرداخت شود.


وی در خاتمه گفت: بانک توسعه تعاون جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا  اقدام به نوبت بندی جهت تحویل این کارت ها نموده و فلذا از مرزنشینان عزیز خواهشمندیم که جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از ازدحام مقابل شعب بانکه ای توسعه تعاون جلوگیر نمایند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید