15:54|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1400 - 12:58
کد خبر: 16020
یادداشت:

سفرهایی که فاجعه آفرین شد!

سفرهای نوروزی یکی از عوامل اساسی حاکمیت وضعیت قرمز در ارومیه بوده که می‌تواند ورود به موج چهارم کرونا را هم به دنبال داشته باشد.
سفرهایی که فاجعه آفرین شد!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با وجود هشدارهای مکرر ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد افزایش شیوع کرونا و پرهیز از سفرهای نوروزی، شاهد عکس این موضوع در ایام نوروز بوده‌ایم.

عواقب سفر‌ها و تردد‌های غیر ضروری جاده‌ای که آمار مبتلایان را در طی روزهای اخیر در ارومیه چند برابر کرده است.

افزایش دوباره بیماران کرونایی، ناشی از ورود مسافران به استان و عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی و... می‌باشد که می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

متاسفانه در طی تعطیلات نوروزی عده از شهروندان توصیه‌های دریافتی از سوی مسئولین ذی‌صلاح را جدی نگرفته و عازم سفر شدند که این بی‌توجهی می‌تواند ارومیه را به سوی موج چهارم سوق دهد.

از طرفی هم با گذشت چند روز از آغاز سال جدید وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهر ارومیه حاکم شد که این خبر موجبات نگرانی کسانی که از بدو شیوع کرونا طبق دستورالعمل‌های بهداشتی زندگی خود را پیش می‌برند، را فراهم کرده است.

سفر یکی از عوامل مهم انتقال و شیوع کرونا می‌باشد که می‌تواند فرصتی را برای جولان نوع جهش یافته ویروس کرونا را فراهم آورد.  

در مقابل موارد فوق الذکر در داخل شهر هم هستند کسانی که کرونا را جدی نمی‌گیرند و با ساده پنداری جان خود و عزیزانشان را در خطر قرار می‌دهند.

افزایش و کاهش آمار فوتی های کرونایی این روزها یک هشدار مهم دارد، اینکه شرایط ناپایدار است و ما همچنان باید به رعایت مسائل بهداشتی ادامه دهیم و در پایان انتظار می‌رود با افرادی که باعث آسیب به جامعه شوند، باید قاطعانه برخورد کرد.
 





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید