00:29|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1400 - 12:20
کد خبر: 16011
یادداشت:

روز طبیعت خود را با کرونا گره نزنید

با نزدیک شدن به روز طبیعت، شوق و ذوق مردم برای رفتن به دامان طبیعت بسیار است ولی باید همانند سال گذشته در خانه بمانند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع شود. این موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم آمارها در استان بالا رفته و ارومیه وارد وضعیت قرمز شده است.
روز طبیعت خود را با کرونا گره نزنید

سرویس اجتماعی باریش نیوز، اگر در مورد شیوع کرونا امسال عید نیز همانند سال گذشته فرهنگ سازی صورت می گرفت و بعضی محدودیت ها از همان آغاز سال اعمال میشد و همچنین از تشکیل صف های مرغ و .. جلوگیری میشد کمتر شاهد بی‌مسئولیتی مردم بودیم و امروز نیز کمتر با رفتارهای غیرمنتظره مردم روبرو می‌شدیم؛ چرا که همه این رفتارهای غیرعادی ناشی از بی‌توجهی مسئولان مربوطه است که فرهنگ سازی درستی در این راستا نداشته‌‍اند و همه اینها در کنار هم باعث شد که شاهد دور همی های ایام عید و مسافرت نوروزی باشیم .

حال در این میان با وارد شدن شهر ارومیه به وضعیت قرمز و وخیم بودن اوضاع این شهر انتظار می رود که علیرغم هشدارهای داده شاهد حضور مردم در روز سیزدهم فروردین در طبیعت نباشیم .

روز طبیعت می‌تواند تبدیل به یک روز فاجعه آمیز در استان شود. روزی که مردم به واسطه سنت قدیمی خود به دل طبیعت بزنند و به راحتی کرونا را بین هم دست به دست کنند و با این اقدام  چرخه فاجعه را تکمیل کنند.

دقیقا همان افرادی که تصاویر افراد بستری شده در بیمارستان ها را   دیدند، آمار مرگ و میر را مشاهده کردند و با اینهمه باز هم سفر رفتند در روز طبیعت هم بیرون می‌روند و کرونا را برای خود و عزیزانشان به ارمغان خواهند آورد.

 در پایان اینکه باید مردم توجه داشته باشند که امسال گردش در طبیعت، بوی مرگ می‌دهد، پس سیزده بدر امسال در خانه بمانیم تا کرونا را بدر کنیم و فراموش نکنیم که یک لحظه بی احتیاطی می تواند جان عزیزانمان را به خطر بیاندازد..

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید