15:27|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1400 - 13:18
کد خبر: 15999
یادداشت:

فعالیت اتوبوس گردشگری ارومیه آغاز نشده، به پایان رسید!

اتوبوس گردشگری روباز ارومیه در ۳۰ اسفند فعالیت خود را در سطح شهر ارومیه و با همت سازمان اتوبوسرانی و شورای شهر نمود که این فعالیت ، بعد از گذشت دو روز متوقف شد.
فعالیت اتوبوس گردشگری ارومیه آغاز نشده، به پایان رسید!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، اتوبوس گردشگری ارومیه به گفته مسئولان مربوطه با توجه به وضعیت نارنجی شهر در آن زمان، آغاز به کار نمود که هدف از اجرای این برنامه  بیشتر جهت تشویق مردم به ماندن در شهر و خارج نشدن از ارومیه راه اندازی شده بود. اما متاسفنه بعد از دو روز فعالیت آن با توجه به هزینه ای که برای راه اندازی این اتوبوس شده بود متوقف شده و این امر نارضایتی بسیاری از شهروندان را به همراه آورد.

با توجه به توقف فعالیت اتوبوس گردشگری و پیگیری این موضوع از سوی خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز،  متاسفانه هیچ کدام از ارگان های مربوطه پاسخگوی این موضوع نبوده ؛ چرا که این سوال در ذهن بسیاری از شهروندان به وجود آمده که چرا برای اتوبوسی که قرار بود با فعالیت محدود خود و رعایت همه پروتکل های بهداشتی و در این ایام کرونا باعث شادی مردم شود و با صرف این همه هزینه بعد از مدت دو روز فعالیت آن متوقف شود؟

در پایان اینکه شهروندان از مسئولان مربوطه انتظار دارند با برنامه ریزی دقیق و اصولی از هزینه های اضافی که هیچ فایده و ثمری برای مردم ندارد در این بحران اقتصادی جلوگیری نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید