16:35|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1400 - 12:10
کد خبر: 15991
یادداشت:

قصه پرغصه و تکراری کندی سرعت اینترنت در ارومیه

در روزهای پایانی سال۹۹ و در اولین روزهای سال 1400سرعت اینترنت با کندی قابل توجهی همراه شده و کاربران در ساعات اوج مصرف قادر به برقراری ارتباط باکیفیت نیستند.
قصه پرغصه و تکراری کندی سرعت اینترنت در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بیشتر از یک ماه است که سرعت اینترنت در ارومیه نه تنها کاهش یافته بلکه قطع و وصلی های مکرر نیز دامن گیر آن شده است.

سرعت اینترنت با آغاز سال نو همچنان کند و لاک پشتی است و مردم به ویژه کاربران کلافه و سردرگم در انتظارند تا ببینند سرانجام مشکلات موجود چه زمانی رفع خواهد شد.

از طرفی هم علی‌رغم این که مسئولین اعلام می‌دارند با توسعه زیرساخت‌ها شاهد افزایش سرعت خواهیم بود اما ظاهرا این افزایش سرعت‌ها شامل حال ارومیه نمی‌‎شود!

 با شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای نوروزی، استفاده از اینترنت در ایام نوروز افزایش یافته و شاهد افزایش حجم استفاده کاربران از اینترنت هستیم. اما با این وجود مدتی است که کاربران از سرعت و کیفیت اینترنت خود گلایه دارند و افت کیفیت اینترنت به خصوص در ساعات پیک ترافیک و شب‌ها کاملا محسوس و قابل توجه است.

در این میان هستند کسانی که در طول روز ناچار به استفاده از اینترنت هستند و کسب و کار آن‌ها وابسته به اینترنت است که وضعیت فعلی اینترنت موجب خسارت‌هایی برای آنان شده است.

از طرفی هم والدین نگران آموزش و تحصیل فرزندانشان هستند، آن‌ها اظهار می‌کنند که بعد از تعطیلات نوروزی با این وضعیت اینترنت فرزندانشان چگونه در شبکه شاد و سایت‌های آموزشی شرکت خواهند کرد.

افزایش هزینه بسته‌های اینترنت نیز به کلافگی کاربران اینترنت ثابت و همراه افزوده شده است، با توجه به وضعیت اقتصادی که بر جامعه حاکم می‌باشد تکلیف کسانی که از طرفی مجبور به استفاده از اینترنت هستند و از طرفی هم توان خرید بسته را ندارند، چیست؟

قطعی و کندی سرعت اینترنت به قصه پر غصه و تکراری مردم تبدیل شده است که می‌طلبد مسئولین استان چاره‌ای بلند مدت برای حل این معضل بیندیشند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید