12:16|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1399 - 09:28
کد خبر: 15933
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

 مسئولین باید با قدرت بیشتر با مفسدین مبارزه کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به اهمیت مبارزه با مسئله فساد اشاره کرد و گفت: مسئله مبارزه با فساد باید در کشور ادامه داشته و باید عدالت جایگزین فساد در کشور شود و عدالت تا زمانی که دست مفسدین از مال مردم کوتاه نشود در کشور اجرا نخواهد شد.
 مسئولین باید با قدرت بیشتر با مفسدین مبارزه کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 22 اسفند در ارومیه به اهمیت مبارزه با مسئله فساد اشاره کرد و گفت: مسئله مبارزه با فساد باید در کشور ادامه داشته و باید عدالت جایگزین فساد در کشور شود و عدالت تا زمانی که دست مفسدین از مال مردم کوتاه نشود در کشور اجرا نخواهد شد.

 وی افزود: تا زمانی که مفاسد در جامعه در حال فساد هستند عدالت نمی‌تواند در جامعه برقرار شود لذا مبارزه با فساد و مفسد باید با قدرت بیشتر در کشور، استان و شهر ادامه داشته باشد.

 از تمامی کسانی که در جریان دستگیری ارازل و اوباش دخیل بودند تشکر و قدردانی می‌کنم

وی خاطر نشان کرد: بنده از تمامی کارکنان دستگاه قضا، سربازان گمنام امام زمان (عج) و ضابطین قضائی که در استان در حال مبارزه با مفاسد هستند مخصوصاً در جریان اخیر دستگیری ارازل و اوباش تقدیر و تشکر می‌کنم.

وجود ارازل و اوباش در سطح شهر شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: برخی از این ارازل و اوباش وابسطه به برخی افراد در سطح شهر بودند که جان و مال مردم را تهدید می کردند لذا باید از خیلی وقت پیش دستگیر می‌شدند تا امنیت مردم شهر بیشتر و بهتر شود چرا که این مسئله شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید