01:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1399 - 10:20
کد خبر: 15914
یادداشت:

ضرورت پرداخت مطالبات مدافعان سلامت، در آذربایجان غربی

تعدادی از نیروهای بهداشت و کادر درمان بیمارستان های آذربایجان غربی که در خط مقدم مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند از تأخیر در پرداخت معوقات خود گلایه دارند.
ضرورت پرداخت مطالبات مدافعان سلامت، در آذربایجان غربی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های آذربایجان غربی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

سفیدپوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان شهروندان فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، عرصه خدمت را به جولانگاه تسویه‌حساب تبدیل نکرده‌اند.

 در شرایط کنونی و خیز دوباره کرونا باید تدابیر لازم برای رفع مشکلات آنان از جمله پرداخت معوقات و.. اندیشیده شود و در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام ‌شود.

باید این نکته را یادآور شد که حجم کار و نوع کاری که نیروهای شرکتی و رسمی انجام می‌دهد یکسان می باشد و نباید در زمینه حقوق و زمان پرداخت دستمزد تفاوتی بین آنان وجود داشته باشد.

بسیاری از نیروهای بهداشت و کادر درمان این استان  اظهار دارند که ما این روزها در حال خدمت و مبارزه با ویروس منحوس هستیم و این روند را برای خدمت به مردم ادامه می‌دهیم و تنها چیزی که می‌خواهیم این است که در اوضاع اقتصادی کنونی و تورم موجود معیشت ما مورد توجه مسئولان باشد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در شرایط حساس کنونی شایسته است که  کلیه مطالبات و معوقات کادر درمان به ویژه جهادگران خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان به موقع پرداخت نمایند تا خدشه ای در خدمات رسانی آن ها که بعضا در بخش حساس بیماران کرونایی مشغول فعالیت هستند وارد نشود.

در پایان اینکه مسئولان مربوطه، نباید با پرداخت دیر هنگام معوقات  کادر درمان موجب کاهش انگیزه کاری آنان شوند، چرا که این امر باعث می شود که روحیه نیروهای خط مقدم تضعیف شود و بیش تر دغدغه مند مشکلات معشیتی خود باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید