12:33|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1399 - 13:05
کد خبر: 15906
در شصتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان شد:

ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در نوروز 1400

رئیس جمهور گفت: سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی در ایام نوروز ممنوع است و خواهش می‌کنم که همه به آن توجه کنند.
ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در نوروز 1400

 به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، آقای روحانی در شصتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وضعیت سفر‌های نوروزی اظهار داشت: برای عید، امروز مصوب کردیم سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و کسی برای آن‌ها برنامه ریزی نکند؛ یعنی هر جا در سراسر کشور که وزارت بهداشت اعلام کند قرمز و نارنجی است سفر ممنوع است و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها به آن عمل می‌کنند و خواهش می‌کنم مردم به این موضوع توجه کنند.

خط فوتی ها و مبتلایان کرونا مستقیم شده است
رئیس جمهور گفت: براساس آخرین گزارش ها، خط فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا مستقیم شده و این علامت خوبی است که نشان می‌دهد همه دست اندرکاران و مردم به خوبی تلاش کرده اند.
 روحانی با اشاره به اینکه این جلسات در بیست و سوم و سی ام اسفند حتی در روز تحویل سال هم برگزار می‌شود با ابراز امیدواری به اینکه به سمت مهار و کنترل ویروس کووید ۱۹ پیش برویم افزود: در سه هفته گذشته جز یک استان که با ویروس جهش یافته و آن هم به دلیل تردد مسافران از کشور‌های همسایه مواجه بوده است همه استان‌ها خیلی خوب کار کردند و همه از تیم پزشکی تا مدیریت استانی گرفته و نیرو‌هایی که بسیج شدند ومخصوصاً مردم مراعات کردند و نتایج خوبی بدست آمد.
وی گفت: به جز استان خوزستان و تا حدودی استان چهار محال و بختیاری بقیه استان‌ها نسبتاً شرایط خوبی در برابر ویروس کرونا دارند.
رئیس جمهور افزود: باید در جا‌هایی که مقابله با ویروس کرونا رعایت شده است تشکر و در جا‌هایی که رعایت نشده است گله کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید