03:50|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1399 - 12:39
کد خبر: 15839
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد:

اجرای چهارمین مانور سراسری اقدام فراگیر در آذربایجان غربی

چهارمین رزمایش اقدام فراگیر با هدف تنظیم سیستم روشنایی معابر و مقابله با رمز ارزهای انشعابات غیرمجاز در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
اجرای چهارمین مانور سراسری اقدام فراگیر در آذربایجان غربی


اکبر حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش، اظهار کرد: پس از برگزاری موفق سومین اقدام سراسری صنعت برق در سال جاری، چهارمین اقدام سراسری صنعت برق از امروز به مدت دو روز آغاز شد.

وی در تشریح این مانور سراسری گفت: چهارمین رزمایش اقدام فراگیر با هدف تنظیم سیستم روشنایی معابر و مقابله با رمز ارزهای انشعابات غیرمجاز در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

حسن بگلو در ادامه افزود: این مانور سراسری روزهای پنجشنبه ۳۰ بهمن و جمعه اول اسفند ماه برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: شناسایی مراکز استخراج ارز دیجیتال، جمع آوری برق غیر مجاز، استفاده از تکنولوژی نوین در روشنایی معابر و هوشمندسازی و کنترل‌پذیری روشنایی معابر از دیگر اهداف برگزاری این مانور می‌باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این مانور با مشارکت تعداد ۸۸ اکیپ در ۲۱ ناحیه شروع شده و تعویض فتوسل با ساعت فرمان برای تنظیم روشنایی معابر، جمع آوری انشعابات غیرمجاز در نقاط آلوده و شناسایی و قطع انشعابات رمزارزهای غیرمجاز را در دستور کار دارند .


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید