05:50|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399 - 12:50
کد خبر: 15818
یادداشت:

تداوم محدودیت‌ها به منظور پیشگیری از کرونا در باغ رضوان ارومیه

با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، باغ رضوان طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مسدود می‌باشد و نیاز است شهروندان از حضور در آنجا خودداری کنند.
تداوم محدودیت‌ها به منظور پیشگیری از کرونا در باغ رضوان ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در پی شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی و تشدید آن در چند روز اخیر و سیر به سوی نارنجی شهروندان باید توجه داشته باشند که محدودیت های اعمالی برای جلوگیری از ویروس کرونا در باغ رضوان کماکان ادامه دارد و از حضور در آنجا چه به صورت پیاده چه با خودروی شخصی اکیدا خودداری نمایند.

متاسفانه اگر در روزهای پنج شنبه یا جمعه از باغ رضوان گذری کنیم شاهد تجمعات بیش از اندازه خواهیم بود که اکثریت مردم فاصله اجتماعی را در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت نکرده‌اند.

از طرفی هم با توجه به اینکه راه‌های اصلی و فرعی متصل به باغ رضوان توسط ماموران مسدود شده‌اند، مردم راه‌های دیگری برای دور زدن قوانین امتحان می‌کنند.

این روزها شاهد آنیم که مردم با پای پیاده برای زیارت اهل قبور به طرف باغ رضوان قدم برمی‌دارند، در واقع آن‌ها به زیارت کرونا می‌روند و خطرهای احتمالی آن‌ را به دست فراموشی سپرده‌اند.

در اوایل شیوع کرونا در آذربایجان غربی، سازمان آرامستان شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که به خاطر خانواده خود و مردم و جلوگیری از انتقال کرونا به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی و از طریق دانلود برنامه نرم افزاری "جستجوی متوفیان باغ رضوان ارومیه" اجرا کنند.

در پایان انتظار می‌رود شهروندان توصیه‌های اعلامی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا از قبیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در وهله اول رفت و آمدهای خود قرار دهند و سلامت عزیزانشان را با تعصب‌های بیجا در معرض خطر قرار ندهند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید