00:46|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1399 - 11:26
کد خبر: 15808
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رانندگان ناوگان عمومی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

رانندگان ناوگان عمومی موظف به رعایت دستورالعمل‌های دریافتی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا هستند تا از ورود استان به موج چهارم کرونا جلوگیری شود.
رانندگان ناوگان عمومی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه  درگفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی‌رانی در سطح شهر ارومیه خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در آذربایجان غربی برابر دستورالعمل‌های دریافتی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا رانندگان تاکسی موظف‌اند بیش از 3 نفر مسافر نداشته باشند.

وی گفت: در سه نقطه شهر ارومیه ( روگذر زیرگذر مدرس، خیابان عطایی و مرکز شهر) در آخر وقت در واحد حرکت بخش خصوصی اتوبوس‌ها و یا حتی بخش‌های متری که در آنجا مستقر می‌شوند به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و ماسک نیز در این سه نقطه شهری بین رانندگان اتوبوس و تاکسی توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به ورود به پیک چهارم کرونا رانندگان موظف به رعایت دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا هستند و در مقابل نیز برای جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نیازمند مشارکت‌های مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مردم با شماره های 137 و 32331910 تماس حاصل فرمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید