13:50|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399 - 11:53
کد خبر: 15795
یادداشت:

تناقص بین حرف و عمل؛ نا کارآمدی دنیای بازی ارومیه

دنیای بازی ارومیه که تنها مکان تفریحی سرپوشیده و چهار فصل در داخل این شهر بود حال‌ و روز خوشی ندارد و کسی به وضعیت آن رسیدگی نمی‌کند.
تناقص بین حرف و عمل؛ نا کارآمدی دنیای بازی ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، دنیای بازی ارومیه یک مجموعه فرهنگی، تفریحی است که در خیابان والفجر ۲ واقع قرار دارد. دنیای بازی ارومیه به صورت سر پوشیده و در گذشته قابل استفاده در هر چهار فصل بوده است و مجهز به تجهیزات مدرن تفریحی و رستوران، بوفه بوده که در تمام ایام سال پذیرای مهمانان بوده است ولی امروزه حال و روز چندان مساعدی ندارد و جز پیکر بی جان چیزی از آن دیده نمی‌شود.

امروزه با توجه به نقش بی نظیر اینترنت در دور کردن اعضای خانواده از هم، وجود یک دنیای بازی می‌تواند برای ساعتی هم که شده آن‌ها را فارغ از مشکلات زندگی گرد هم آورد.

مسئولان هر چند وقتی پای تریبون می‌آیند و دم از مسئولیت و کارهایی که برای شهر انجام داده اند میگویند ولی باز هم بی فایده است و کارهایی که باید به آن‌ها رسیدگی کنند همچنان به حال خود باقی مانده‌اند.

دنیای بازی ارومیه نیز از جمله مکان‌هایی است که وعده‌هایی درمورد رسیدگی به آن داده می‌شود ولی در عملی کردن آن وعده چیزی جز حرف تو خالی عاید شهروندان نمی‌شود.

آلودگی‌های بصری ناشی از آن و تبدیل خانه بازی به محلی برای خواب حیوانات که در گذشته ابهتی برای خود داشته، نشانگر ضعف مدیریتی در کلانشهر ارومیه می‌باشد که ذهن هر بیننده‌ای  را در جهت خلاف هدایت می‌کند.

در پایان انتظار می‌رود در جهت ساماندهی و رسیدگی به این وضعیت و جلوگیری از آلودگی های بصری که دنیای بازی برای محیط شهری به وجود می‌آورد اقداماتی اساسی و کارآمد به عمل آورند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید