11:35|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1399 - 11:01
کد خبر: 15773

وحدت مردم آذربایجان‌غربی الگویی برای تمام‌ جوامع ایران اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی خودرویی و مجازی ۲۲ بهمن در ارومیه گفت: وحدت مردم آذربایجان‌غربی الگویی برای تمام‌ جوامع ایران اسلامی است.
وحدت مردم آذربایجان‌غربی الگویی برای تمام‌ جوامع ایران اسلامی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی خودرویی و مجازی ۲۲ بهمن در ارومیه با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی به رغم همه تحریم‌های دشمنان انقلاب پشتیبان این نظام الهی هستند گفت: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی امروز با حضور خود نشان دادند که همیشه وفادار به آرمان‌های امام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به توطئه دشمنان برای کم رنگ‌تر کردن حضور مردم در انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه‌تر از همه سال‌ها در این انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.

او دیگر توطئه دشمنان را ایجاد تفرقه بین اقوام و ادیان مختلف دانست و گفت: وحدت موجود در آذربایجان‌غربی الگویی برای تمام‌جوامع ایران اسلامی است و این ملت بزرگ نشان دادند که همواره متحد و یکپارچه این راه را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که محور مقاومت بیش از پیش تقویت شده و راه سردار سلیمانی ادامه دارد تصریح کرد: پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند و این مهم را دشمنان انقلاب نیز می‌دانند چرا که ملت بزرگ ایران و محور مقاومت درس آموز امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز تولید واکسن ایرانی کرونا را یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی نه تنها در حوزه علم و فن آوری بلکه در تمام حوزه‌ها پیشرفتی چشمگیر دارد و به عنوان الگویی بی بدیل در منطقه و جهان تبدیل شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید