22:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399 - 12:43
کد خبر: 15761
در سال جاری عملیاتی شد:

اجرای بیش از 900 پروژه مخابراتی در آذربایجان غربی

در سال جاری بیش از 900 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان اجرا شده که 302 پروژه در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری عملیاتی شده است.
اجرای بیش از 900 پروژه مخابراتی در آذربایجان غربی


به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، چنگیز نوری، مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در روز دوشنبه 20 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، به عملکرد شرکت مخابرات استان اشاره و اظهار کرد: در سال جاری اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقاء پروژه‌های شرکت مخابرات استان صورت گرفته است.

وی افزود: امسال بیش از 15هزار شماره خط تلفن ثابت در سطح استان واگذار شده است و این امر نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوبی داشته است از این رو در حال حاضر 923 هزار مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.

نوری گفت: در بخش سرویس‌های باند پهن استان حدود 48 هزار مشترک جدید به شبکه مخابرات افزوده شده است بر همین اساس تعداد مشترکان باند پهن استان 242 هزار مشترک در سطح استان رسیده که رقم بسیار قابل توجهی می‌باشد.
وی عنوان کرد: در سال جاری 1800 مشترک در بخش اف تی تی اچ افزوده شده و در حال حاضر 5 هزار مشترک از این خدمات بهره‌مند هستند.    

این مسئول اضافه کرد: در بخش تجاری نیز 4 هزار مشترک از سرویس مخابرات استفاده می‌کنند لازم به ذکر است که در سال جاری 42 سایت جدید با استفاده از بهترین و بالاترین تکنولوژی برای ارائه خدمات بهتر در سطح استان ایجاد شده است.
نوری عنوان کرد: در سال جاری بیش از 900 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان اجرا شده که 302 پروژه در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری عملیاتی شده است.

وی در ادامه به افزایش کیفیت در ارائه خدمات مخابراتی نیز اشاره و عنوان کرد: امسال پهنای باند خروجی استان رشد 33 درصدی داشته است همچنین بیش از 17 هزار آی پی جدید ایجاد شده از این رو مشترکان در این بخش با کمبودی مواجه نیستند همچنین بعد از گذشت 6 ماه تلاش و برنامه ریزی به صورت مستمرمرکز 2020 ارتقاء یافته است. 

نوری گفت: در حال حاضر 98 درصد از خانوارها از تلفن ثابت در کل استان برخوردار هستند و بیش از 2 هزار روستا در سطح استان نیز از سرویس اینترنت برخوردار هستند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید