09:09|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1399 - 10:34
کد خبر: 15740
یادداشت:

معضل ترافیک همچنان ارومیه را احاطه کرده است!

ترافیک خیابان‌های شهر ارومیه همچنان معضلی برای شهروندان است و بایستی برای تغییر روند و بهبود چنین وضعیتی از سوی مسئولین چاره‌اندیشی شود.
معضل ترافیک همچنان ارومیه را احاطه کرده است!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ترافیک معضلی که شهروندان ارومیه‌ای را همچنان به خود درگیر کرده است و قصد حل شدن ندارد.

این روزها هنگام ظهر یا غروب از خیابیان های شهر گذر کنیم خواهیم دید که ترافیک سنگیری بر سطح خیابان های شهری حاکم است.

متاسفانه بازار اصلي و ساختمان پزشکان شهر در هسته اصلي مرکز شهر يعني خيابان امام(ره) و عطايي و خيابان‌هاي منتهي به آنان قرار گرفته و شهروندان براي کوچکترين نيازهاي خود به مرکز شهر مراجعه مي‌کنند، که اين عامل نيز بر معضل ترافيک افزوده است.حالا شهر اروميه با آشفتگي، بي‌نظمي و اعصاب خوردي شهروندان مواجه شده است.

امروز ترافيک تنها به خيابانهاي امام و عطايي اروميه خلاصه نمي‌شود، بلکه تا در خانه‌هاي مردم و کوچه هاي فرعي نيز کشيده شده چراکه در گذشته زيرساختهاي شهر براي جمعيت کم پيش بيني شده بود اما به مرور زمان با افزايش جمعيت و وسايل نقليه روز به روز فضا براي مردم تنگ‌تر مي‌شود.

ترافیک مشکلاتی را برای رانندگان و شهروندان به وجود می‌آورد و در اعصاب آنان تاثیر می‌گذارد و اگر کسی قصد رفتن به جایی دارند ناچار به تحمل ساعت‌ها ترافیک می‌باشد تا به مقصد برسد.

متاسفانه بارها  انتقاداتی در این باره مطرح شد ولی هیچ ارگان و نهادی برای حل این مشکل اقداماتی انجام نداده‌اند و همچنان روند بی‌توجهی خود را ادامه می‌دهند.

عامل اصلي ترافيک ضعف در مديريت و نبود زيرساخت‌هاي مديريت ترافيک شهري است و انتظار می‌رود در راستای حل این مشکل اقداماتی را عملی کنند و این مشکل اساسی را به دست فراموشی نسپارند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید