17:04|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399 - 10:44
کد خبر: 15719
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

کاهش بالغ بر ۲۶ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ده ماهه نخست سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش بالغ بر ۲۶ درصدی تلفات ناشی ای تصادفات جاده ای در ده ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کاهش بالغ بر ۲۶ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ده ماهه نخست سال جاری

 ارسلان شکری ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کاهش تصادفات و به تبع آن تلفات ناشی از آن در محورهای مواصلاتی استان افزود : در دی ماه سال جاری نیز بالغ بر ۴۲ درصد کاهش فوت هم وطنان عزیزمان در تصادفات جاده ای در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل را شاهد بودیم که آرزومند استمرار این کاهش تا رسیدن به عدد صفر کشته ناشی از سوانح رانندگی هستیم.

 شکری همچنین اضافه کرد: در یک ماه گذشته همچنین کاهش ۴۵ درصدی تعداد تصادفات جاده ای منجر به فوت نسبت به دی ماه سال گذشته نیز محقق شده است.

وی افزود : در تلفات تصادفات جاده ای استان آمار بهتری از متوسط کشوری در ده ماهه  نخست سال جاری کسب کرده بطوریکه آمار آذربایجان غربی بالغ بر ۲۶ درصد کاهش ولی متوسط آمار کشوری بالغ بر ۱۶ درصد کاهش را در این مدت نشان می دهد.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی در پایان اذعان داشت : بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ده ماهه نخست سال جاری کاهش ۵۰ درصدی نقش ناوگان اتوبوسی در تصادفات فوتی استان محقق شده است که امید میرود روند کاهشی تصادفات در محورهای مواصلاتی میهن عزیزمان و استان آذربایجان غربی با همراهی و رعایت کامل قوانین و مقررات ادامه پیدا کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید