12:41|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1399 - 12:33
کد خبر: 15706
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان خبر داد:

اجرای بیش از 160 عنوان برنامه در ایام دهه فجر در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های مختلف توسط کمیته‌های نیروهای مسلح و بسیج در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان از اجرای بیش از 160عنوان برنامه در طول این دهه خبر داد.
اجرای بیش از160  عنوان برنامه در ایام دهه فجر در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس بسیجیان، دیدار و سرکشی با شهدای مدافع حرم و سلامت، پویش نذر خون، برگزاری یادواره شهدا بصورت مجازی، پویش رزمایش کمک مومنانه و اجرای مرحله سوم، برگزاری مسابقه از وصیت نامه سردار شهید سلیمانی، برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در طول دهه را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون سه مرحله رزمایش مومنانه برگزار شده که طی این رزمایش‌ها ۶۷۵ هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ نجمی اضافه کرد: در قالب دهه بصیرت و میثاق پویش نذر خون، برگزاری نشست‌های روشن گری به مناسبت ۹ دی در تمام رده‌های بسیج به‌صورت ویدئو کنفرانس، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه وصیت سردار شهید قاسم سلیمانی از برنامه‌های این دهه به‌شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مختلف، پخش سرودهای انقلابی متناسب با این دهه در سطح استان، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان به خصوص مدافعان سلامت اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: اجرای طرح ختم قرآن و برگزاری مراسم ادعیه با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، نامگذاری اماکن شهری و نظامی به نام شهید سلیمانی، برگزاری شب شعر بصیرت شهید سلیمانی به سه زبان ترکی، کردی و فارسی از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه در سطح استان برگزار خواهد شد.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید