20:20|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1399 - 12:28
کد خبر: 15705
یادداشت:

بازار پر تلاطم گرانی مرغ در ارومیه

در روزهای اخیر گرانی آنی مرغ به یکی از دغدغه‌های شهروندان ارومیه‌ای شده است و متاسفانه هیچ نظارتی در این زمینه دیده نمی‌شود و ارگان‌های نظارتی همچنان به بی‌توجهی خود ادامه می‌دهند.
بازار پر تلاطم گرانی مرغ در ارومیه

سرویس اقتصادی باریش نیوز، شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش بی‌رویه قیمت اقلام اساسی موجب نگرانی اقشار مختلف مردم در ارومیه شده است.

گوشت مرغ یکی از اقلام اساسی و ضروری جدانشدنی از سر سفره مردم است که متاسفانه این روزها خرید آن برای شهروندان ارومیه‌ای تبدیل به چالشی عظیم شده است و مشکلاتی را به وجود آورده است.

در کنار روزهای کرونایی که برخی از مردم، بیرون نرفتن و در خانه ماندن را ترجیح می‌دهند، سبد بسیاری از خانوارهای ارومیه‌ای از گوشت مرغ خالی شده که افزایش سرسام آور قیمت این ماده پروتئینی از جمله دلایل آن به شمار می‌رود.

طبق پیام‌های دریافتی از سوی مردم قیمت کیلویی مرغ در ارومیه طی چند روز از 17 هزار تومان به حوالی 30 هزار تومان رسیده و این امر باعث تعجب مردم شده است.

این روزها با فشارهای اقتصادی که بر مردم تحمیل می‌شود، زندگی برخی از اقشار جامعه در مضیقه است و با زندگی به سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و این گرانی مرغ هم قوز بالای قوز شده است.

نوسانات قیمت مرغ در چند روز گذشته نارضایتی و گلایه شهروندان را در برداشته و باید دید در چند روز آینده این بازار نوسان قیمت آیا باز هم سیر صعودی خود را ادامه خواهد داد یا با اهتمام مسئولان ستاد تنظیم بازار به حالت قبل برخواهد گشت.

متاسفانه مسئولان درد جامعه را متوجه نیستند و نمی‌دانند مردم با چه مشقتی زندگی می‌کنند، گمان می‌کنند همه مردم مانند خودشان در رفاه و آسایش هستند و گرانی‌ها بر آن‌ها تاثیر ندارد، به نظر می‌رسد این عوامل باعث گرانی آنی مرغ در چند روز گذشته شده است.

مردم از عدم ثبات قیمت‌ها در بازار و گرانی آنی اقلام ضروری به ستوه آمده‌اند و انتظار می‌رود مسئولین و نهادهای ذیربط نظری بر این مسئله داشته باشند و در این زمینه نظارت های لازم را به عمل آورند تا در کنار این گرانی‌ها، دلیل گرانی نیز مشخص شود.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید