01:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1399 - 13:01
کد خبر: 15651
یادداشت:

کوچه پس کوچه‌های ارومیه از نبود آسفالت رنج می‌برند

وضعیت نامناسب آسفالت معابر و خیابان‌های ارومیه و آسفالت نبودن برخی از کوچه‌ها در سطح شهر طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده و باعث گلایه شدید شهروندان از بی تدبیری شهرداری این شهر شده است.
کوچه پس کوچه‌های ارومیه از نبود آسفالت رنج می‌برند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، مردم ارومیه همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر و بخصوص چاله‌هایی که وجود دارد رنج می‌‌برند، مشکل تا جای رسیده که شهروندان به طور پی در پی از مسئولان شهر خواسته‌اند فکری برای حل این مشکل کنند.

بارندگی‎های اخیر و به خصوص برف باعث شده تا چاله‌های شهر چند برابر و بیشتر نمایان شود تا جایی که کمتر خیابانی در سطح شهر می توان یافت که آسفالت آن بدون چاله باشد.

متاسفانه با وجود کلانشهر بودن ارومیه کوچه پس کوچه‌هایی در سطح شهر وجود دارد که همچنان از نبود آسفالت رنج میبرند و زیربار بی مسئولیتی و بی توجهی مسئولان شهری قرار دارند.

ورودی هر شهر نماد و پیشانی معرفی فرهنگ، سبك زندگی و مردم آن منطقه است حال اینكه شهر ارومیه نه تنها در بخش ورودی خود بلكه در سراسر شهر حال و هوای مناسبی نداشته باشد.

از طرفی هم میتوان گفت این وضعیت باعث اعتراض رانندگان نیز شده است و گلایه آنان این است که بخاطر چاله های شهری ناچارند در بازه زمانی کم برای تعمیر ماشین به تمیرگاه بروند و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم هزینه های هنگفتی را متحمل شوند. 

گوش مردم دیگر از وعده‌های مکرر و بدون عمل مسئولین پر شده است و این امر  باعث بدبینی و ناامیدی شهروندان شده است.

مردم از مسولان شهری انتظار دارند تا هر چه سریعتر اصلاح و ساماندهی کوچه های سطح شهر در  اولویت کاری مدیران شهری قرار گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید