13:40|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1399 - 12:34
کد خبر: 15650
کانون تبلیغات دیبا ارتباط:

طراحی وب سایت اختصاصی در ارومیه

در دنیای دیجیتال امروز، وب سایت شما اولین راه تعامل مشتری ها با کسب و کار شما است. به همین دلیل تقریباً 95٪ از اولین برداشت کاربر نسبت به شما مربوط به طراحی وب است. خدمات طراحی وب می‌توانند تأثیر زیادی بر هدف اصلی شرکت شما داشته باشند.
طراحی وب سایت اختصاصی در ارومیه

در دنیای دیجیتال امروز ، وب سایت شما اولین راه تعامل مشتری ها با کسب و کار شما است. به همین دلیل تقریباً 95٪ از اولین برداشت کاربر نسبت به شما مربوط به طراحی وب است. خدمات طراحی وب می توانند تأثیر زیادی بر هدف اصلی شرکت شما داشته باشند .
به همین دلیل اکثر شرکت هایی که دنبال پیشرفت ، بیشتر دیده شدن و ایجاد درآمد بیشتر هستند ،  همیشه به دنبال شرکت های خوب در زمینه طراحی سایت می باشند .
دیبا ارتباط در سال 1389 با  طراحی وب سایت  در ارومیه متولد شد  و با کار بر روی صدها سایت ، این اطمینان را به شما می دهد برای شما یک وب سایت اختصاصی طراحی کند تا مشتریان شما افزایش یافته و تعامل بیشتری با کسب و کار شما داشته باشند.
ویژگی های کلی طراحی سایت ما
ما طراحی وب سایت شما رو از یک صفحه سفید شروع می کنیم و وب سایتی به شما تحویل می دهیم که با کسب و کار شما متناسب باشد و کلیه نیاز های کسب و کار شما را پوشش دهد برخی از ویژگی های اصلی وب سایت های طراحی شده توسط ما:
·    سایت اختصاصی واقعی ( ما قالب آماده تحویل شما نمی دهیم )
·    بهینه شده برای موتور های جستجو SEO) (
·    امن    (HTTPS)
·    کاملا ریسپانسیو و سبک

دیبا

خدمات طراحی وب سایت دیبا ارتباط:
ما یک آژانس  طراحی وب سایت  کامل هستیم در واقع ما تمام خدمات تجارت الکترونیک لازم برای شما را ارائه می دهیم .
طراحی وب سایت اختصاصی
 شما می توانید برای ایجاد هر صفحه از وب سایت خود به طراحان ما اعتماد کنید. چه یک فروشگاه اینترنتی باشید و چه ارائه دهنده خدمات ، طراحان ما می توانند صفحات وب مورد نیاز شرکت شما را به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه و نیاز شما طراحی کنند. 

بهینه سازی موتور جستجو
 با اطمینان از اینکه وب سایت شما از بهترین روش های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پیروی می کند ، ما نتایج طراحی وب سایت یا طراحی مجدد آن و همچنین استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را به حداکثر می رسانیم. سئو  به تکنیکی گفته می شود که رتبه بندی وب سایت شما را برای نتایج جستجوی مرتبط بهبود می دهد .
رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو با بازدید بیشتر در بین کاربران مخاطب شما ارتباط دارد. با بازدید بهتر برای نتایج جستجوی مرتبط ، وب سایت شما می تواند از کاربران با ارزش بالا کلیک و بازدید بیشتری کسب کند که همین امر منجر  به بازدید بیشتر از فروشگاه ، خرید آنلاین و سایر موارد می شود . از آنجا که تیمی متشکل از بهترین مدیران محتوا و بازاریابی اینترنتی تشکیل داده ایم می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که وب سایت شما نه تنها خوب به نظر  برسد بلکه در نتایج جستجو نیز رتبه خوبی داشته باشد .
همچنین صد ها وب سایت در صفحات اول گوگل داریم که قابل ارائه جهت اطمینان شما هستند.
تولید محتوا
ما برای ایجاد حداکثر تأثیر ، نوشتن مطالب متن وب سایت را با خدمات طراحی وب ارائه می دهیم. ما یک تیم با تجربه و تخصصی از نویسندگان متن را تشکیل داده ایم که با تخصص آنها در صنایع فنی و غیر فنی ، می توانیم وب سایت جذابی را ایجاد کنیم که بازدید کنندگان را درگیر و جذب کند. ما به عنوان بخشی از خدمات طراحی وب سایت ، تولید محتوای سایت شما را نیز به عهده می گیریم. 
متخصصان بازاریابی دیجیتال ما درباره کلمات کلیدی مرتبط و ارزشمند برای تجارت ، صنعت و صفحات وب شما تحقیق می کنند ، سپس نویسندگان مقاله ما از آنها برای بهینه سازی صفحات وب شما استفاده می کنند. وقتی کاربران از آن کلمات کلیدی در جستجوی خود استفاده می کنند ، وب سایت شما در نزدیکی بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. این یک مزیت فوق العاده است ، زیرا 75 درصد کاربران فقط از صفحه اول نتایج موتور جستجو بازدید می کنند در واقع ، بیش از 30 درصد از کل ترافیک جستجو به اولین نتیجه جستجو می رسد.

طراحی ریسپانسیو
 طراحی وب سایت توسط تیم ما از تمام نسخه های کامپیوتر ، تبلت و گوشی هوشمند پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از ترافیک اینترنت مربوط به کاربران تلفن همراه است، ارائه پشتیبانی از این دسته کاربران ضروری است. همچنین یکی از نکات ضروری در سئو است ، زیرا اکنون گوگل وب سایت ها را از دید یک کاربر تلفن همراه ، نه یک کاربر دسک تاپ ، مشاهده می کند. اگر وب سایت شما از کاربران تلفن همراه پشتیبانی نمی کند ، گوگل این را می بیند و رتبه بندی شما را در نتایج جستجو اصلاح می کند. 
آموزش استفاده از وب سایت
ما نحوه استفاده از وب سایتتان و نکات کلیدی سئو آن را به شما آموزش خواهیم داد و مطمئن خواهیم شد تسلط کافی در این موضوع را کسب کنید، همچنین یک فیلم آموزشی از وب سایت خودتان را در اختیارتان قرار خواهیم داد که در صورت بروز مشکل به آن  مراجعه کنید.
پشتیبانی:
فکر می کنید کار ما با شما تمام شده و ما شما را تنها خواهیم گذاشت ؟ بعد از تحویل وب سایت شما کار ما تازه شروع می شود. ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و آخرین نکات تغییرات موتور های جستجو را به شما اطلاع خواهیم داد.
همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به به روز رسانی ، ما آن را برای شما انجام خواهیم داد.
برخی از مشتریان دیبا ارتباط :
لیست برخی از مشتریان ما که از خدمات مختلف دیبا ارتباط استفاده کرده اند و به ما اعتماد کرده اند :

دیبا

سخن پایانی
وب سایت شما خانه شما است. وب سایت جایی است که کاربران را اعم از نتایج جستجو ، شبکه  های اجتماعی یا منابع دیگر هدایت می کند. در نتیجه ، حفظ یک وب سایت بهینه و به روز که بتواند از استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی کند بسیار مهم است. با داشتن یک وب سایت قوی ، تجارت شما می تواند نتایج سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود را بهبود بخشد.
یک وب سایت خوب و حرفه ای با طراحی جذاب و تخصصی به شما در فروش ، تبدیل و همچنین افزایش ارزش برند کمک می کند . شرکت طراحی دیبا با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه  طراحی سایت ارومیه  می تواند شما را سریعتر از آنچه تصور می کنید به اهدافتان برساند .
با ما باشید بهترین باشید.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید