05:48|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1399 - 12:12
کد خبر: 15649
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تردد در جاده‌های فرعی و اصلی استان برقرار است

تمامی راه‌های اصلی و فرعی و بین شهری در سطح استان باز می‌باشد، اما برخی از راه‌های ارتباطی از روستاهای استان در شهرستان‌های بوکان، چالدران، ارومیه، پیرانشهر، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، سلماس و اشنویه بر اثر بارش برف مسدود می‌باشد که در حال بازگشایی و برف روبی هستند.
تردد در جاده‌های فرعی و اصلی استان برقرار است

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: باتوجه به بارش برف در اغلب نقاط آذربایجان‌غربی همه راهداران در سطح استان به صورت مستمر در حال پایش مسیرها هستند.

وی اضافه کرد: تردد در همه جاده‌های آذربایجان‌غربی در جریان بوده ولی رانندگان باید در صورت تصمیم برای عبور از گردنه‌ها، از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت: راه‌های ارتباطی برخی از روستاهای استان در شهرستان‌های بوکان، چالدران، ارومیه، پیرانشهر، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، سلماس و اشنویه بر اثر بارش برف مسدود می‌باشد که در حال بازگشایی و برف‌روبی هستند که 369 روستا نیازمند برف‌روبی هستند. 

شکری گفت: رانندگان در همه سفرهای زمستانی به ویژه طی امروز و روزهای آتی که شاهد بارش برف و یخبندان در جاده‌ها هستیم باید موارد ایمنی را رعایت کرده و ضمن به همراه داشتن اقلام گرم و همچنین بررسی وضعیت بخاری و فنی خودرو، زنجیرچرخ نیز باید به همراه داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید