04:51|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1399 - 11:47
کد خبر: 15648
یادداشت:

سرعت لاکپشتی اینترنت در آذربایجان‌غربی

ضعف و سرعت بسیار پایین اینترنت در آذربایجان‌غربی این روزها مردم را به شدت کلافه کرده و متاسفانه اقدامی برای رفع این مشکل از سوی مسئولان متولی مشاهده نشده است.
سرعت لاکپشتی اینترنت در آذربایجان‌غربی


سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، امروزه استفاده از اینترنت به یکی از نیازهای اصلی و ضروری در تمام جوامع تبدیل شده است و بسیاری از فعالیت‌های اقشار مختلف جامعه از طریق اینترنت صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از اینترنت برای تمامی افراد بیش از گذشته فراهم شده و اغلب مردم مجبور شدند برای انجام کارهای اداری خود از طریق اینترنت اقدام نمایند.

تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها نیز موجب شد تا آموزش فقط از طریق فضای مجازی امکان پذیر باشد از این رو حجم استفاده از اینترنت روز به روز در بین خانواده‌ها افزایش یافت.

متاسفانه در این میان مشکل ضعف و یا قطعی اینترنت معضل بزرگی به وجود آورده است و موجب نارضایتی مردم از خدمات اینترنت در نقاط مختلف استان شده است.

روزانه حجم بسیار زیادی از پیام‌های مردمی از نارضایتی از ضعف خدمات اینترنت در مناطق مختلف استان دریافت می‌شود و مشترکین خواستار رفع این مشکل هستند. 

با توجه به قرار گرفتن در عصر ارتباطات، نیاز مبرم مردم به تلفن همراه، تحت پوشش قرار گرفتن در این شبکه و دسترسی به اینترنت به یکی از مهمترین نیاز‌های جامعه امروز تبدیل شده است اما آنتن‌دهی ضعیف، قطعی و نبود اینترنت تلفن همراه همواره در شهرها و روستاهای آذربایجان غربی  به یکی از مهم‌ترین دغدغه و اساسی‌ترین مطالبات مردم از مسئولان امر در این استان  تبدیل شده است که در طول ماه‌ها و روز‌های اخیر با این ‌که در برخی نقاط استان مردم همواره پیگیر رفع مشکل بوده‌اند اما متاسفانه هیچ گشایشی در این امر صورت نگرفته است و مسئولان گوش شنوایی برای رفع این مسائل نداشته‌اند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

Azra Ghasemzadegan
1399/11/02 - 17:05

بله دقیقا همینجوری ه ما عاصی شدیم بخدااااااا کلاسا انلاین هست امتحانا انلاین استاد قبول نمیکنه وقت که تموم شد بفرستیم لطفا لطفا لطفا مسیولین که مسیولیت قبول کردن رسیدگی کنن و دین ما مردم رو ادا کنن

پیمان
1399/11/02 - 16:18

سلام درجاده دریا روستای مشک آباد با مودم بی سیم هم آنتن اصلا نمیده ....خسته کرده مارو اپراتورهم مال ایرانسل هس هزاربارهم زنگ زدم میگه مشکلی نیس ..چیزی گزارش نشده