00:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1399 - 11:30
کد خبر: 15642
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای 31 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب مساکن مهر و شهرک ولی عصر(عج) شهر خوی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از اجرای 31 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مساکن مهر و شهرک ولی عصر(عج) شهر خوی خبر داد.
اجرای 31 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب مساکن مهر و شهرک ولی عصر(عج) شهر خوی

علیرضا رضوی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه از 51 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب، 31 کیلومتر و از کل 9.2 کیلومتر خط انتقال فاضلاب نیز هشت کیلومتر آن اجرا شده است، افزود: بدلیل پایین بودن رقم های ارتفاع این بخش از شهرک ولی عصر(عج) نسبت به خط انتقال، جهت بهبود در ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشترکین نیاز به احداث  یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب است که طراحی، اجرا و تکمیل این پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال است.

وی گفت: برای تامین اعتبار این پروژه مقرر گردیده، با همکاری و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های  خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، از سازمان برنامه و بودجه نسبت به اخذ ماده 33 از ردیف اعتبارات ملی اقدام گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 67 درصد جمعیت شهر خوی تحت پوشش شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند، اظهار داشت: رسیدن به پوشش صددرصدی خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر خوی، نیازمند اجرای 165 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب است.

وی افزود: اجرا و عملیاتی نمودن این پروژه ها، نیازمند تامین و تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار است که در این زمینه نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پیگیر تامین و اختصاص آن از محل ماده 23 از طریق سازمان برنامه و بودجه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید