14:26|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 24 دی 1399 - 12:15
کد خبر: 15612
یادداشت:

مردم فریب کاهش ظاهری آمار کرونا را نخورند/ کرونا همچنان در کمین است

با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا در استان مردم باید مراقب باشند دوباره گرفتار عادی شدن شرایط کرونایی نشوند و همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بپردازند.
مردم فریب کاهش ظاهری آمار کرونا را نخورند/ کرونا همچنان در کمین است


سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها مردم استان، هیچ گاه نباید فریب کاهش ظاهری آمار کروناویروس را بخورند؛ زیرا کرونا بی‌رحمانه در کمین سلامت افراد است.

 خوشبختانه با اعمال محدودیتهای آذر ماه آمار ابتلا به بیماری کووید۱۹ در حال حاضر در استان نسبت به ماه‌های گذشته، کاهش داشته و در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با کاهش مبتلایان مواجه هستیم .

این وضعیت نشان دهنده این نیست که بیماری وجود ندارد، بلکه بیماری با قدرت، به قوت خود باقی بوده و هنوز در سطح استان و کشور وجود دارد و به هیچ وجه نشان دهنده این موضوع نیست که بیماری کرونا، کنترل شده است.

کاهش انتشار آمار ابتلا به ویروس کرونا، قطعا به دلیل اعمال محدودیت‌ها، مقررات و شرایط موجود و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم می باشد و اگر توصیه‌های بهداشتی دوباره از سوی مردم رعایت نشود و حضور در تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی باز هم ادامه پیدا کند، با زمستان بسیار سخت و دشواری روبرو خواهند شد.

در این میان مردم با ادامه روند فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از دور همی های خانوادگی و همچنین رعایت اصول بهداشتی می توانند این شرایط کاهش آمار ابتلا به کرونا را ادامه داده و کمک کنند تا زمانی که واکسن مناسب در اختیار جامعه و مردم قرار گیرد این وضعیت  کاهشی در جامعه را حفظ نمایند و از افزایش دوباره آمار این بیماری منحوس جلوگیری نمایند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید