21:19|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 دی 1399 - 12:33
کد خبر: 15604
معاونت فرهنگی و امور جونان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی؛

فراخوان بزرگ جوان و مشارکت های اجتماعی

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با همکاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان استان آذربایجان غربی از طریق فراخوان بزرگ جوان و مشارکت های اجتماعی سمن جوانان از افراد 18 تا 35 سال، جهت تاسیس موسسات مردم نهاد جوانان ، دعوت به عمل می آورد.
فراخوان بزرگ جوان و مشارکت های اجتماعی


محمد حسین حسنی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باریش با اعلام این خبر گفت: سمن ها به عنوان رابط دولت و مردم و دارا بودن نیروی جوان قابل اعتمادترین نهاد برای ساماندهی اوضاع جامعه و مشکلات جوانان هستند.

وی در ادامه به وضعیت خوب سمن ها در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 113 موسسه مردم نهاد در 12 شهرستان استان فعالیت دارند که بالای 95 درصد این موسسات فعال می باشند.

حسنی با بیان این مطلب که دولت می تواند به واسطه افراد داوطلب و برگزیده جوان در قالب سازمان های مردم نهاد  از طریق خود جوانان، به حل مشکلات آنها در تمامی عرصه ها بپردازد گفت: این سازمان با مدیریت جوانان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری، اعتقادی و مذهبی، علمی و پژوهشی، اوقات فراغت، نشاط اجتماعی، فضای مجازی، کسب و کار و... به عنوان رابط بین دولت و مردم به صورت داوطلبانه فعالیت می کند.

حسین شری زاده رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز به اهمیت سازمان های مردم نهاد جوانان در استان اشاره کرد و گفت: جوانان 18 تا 35 سال متقاضی شرکت در این فراخوان می توانند با مراجعه به سامانه www.saman.msy.gov.ir  و ثبت درخواست خود در سامانه مذکور و ارائه موضوع مورد نظر خود در این فراخوان شرکت نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم که جوانان متقاضی در تمامی رشته ها و موضوعات ثبت نام نمایند، تا از این طریق پاسخگوی تمامی نیازهای قشر جوان استان باشیم.

شری زاده در خاتمه، به تمرکز این فراخوان بر روی شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه 12 شهرستان استان در حال حاضر در این زمینه فعالیت دارند، اما بیشتر این موسسات مربوط به شهر ارومیه با حدود 84 موسسه می باشد که لازم است ، دیگر شهرستان های استان نیز در این فراخوان شرکت نموده تا این شهرستان ها نیز بتوانند از خدمات و مزایای این موسسات استفاده نمایند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید