19:22|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 18 دی 1399 - 12:03
کد خبر: 15577
فرماندار ارومیه در گفتگو با باریش اعلام کرد:

از سرگیری فعالیت مشاغل 2 و 3 در ارومیه

با پایان محدودیت های کرونایی در ارومیه و خارج شدن این شهر از وضعیت نارنجی به زرد، فعالیت مشاغل گروه 2 و 3 از سر گرفته شده است.
از سرگیری فعالیت مشاغل 2 و 3 در ارومیه


فرماندار ارومیه، در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اعلام این خبر گفت: تالارها جزو مشاغل گروه سه بوده اما با توجه به اینکه برگزاری مراسم اجتماعی ممنوع است، در گروه چهار پیش بینی شده و بنابراین فعالیت تالارها تعطیل می‌باشد. 

وی با توجه به وضعیت زرد کرونایی حاکم بر شهرستان، در رابطه با مشاغلی که اجازه فعالیت دارند اظهار کرد: گروه‌های شغلی 1، 2 و 3 با رعایت پروتکل‌ها، اجازه فعالیت دارند و فعالیت مشاغل گروه 4 ممنوع می‌باشد. 

علیرضا ملامحمدی زاده با اعلام اينكه تاكنون با چه تعداد از مشاغل متخلف برخورد شده، افزود: روزانه به طور متوسط با هشت واحد صنفی برخورد قانونی می‌شود و به طور تقریبی 1600 واحد پلمپ و حدود دو برابر این تعداد تذکر صادر شده است. 

وی افزود: مباحث اقناعی و تبیین عمق فاجعه منجر به کاهش چشمگیر مراسم عروسی شده و در صورت مواجهه با مراسم و یا اطلاع قبلی، حتما یا پیشگیری شده و یا ممانعت شده است و روزانه حدود 5 الی 10 مورد برخورد گردیده است. 

وی در ادامه به تعداد اکیپ نظارتی که با متخلفان پروتکل های بهداشتی برخورد می‌کنند، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 14 اکیپ ترکیبی با محوریت بهداشت در حال فعالیت و ارزیابی و برخورد هستند و در طول فرایند مقابله تعداد تیم ها از 12 تا 30 متغیر است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید