05:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 18 دی 1399 - 09:44
کد خبر: 15573
یادداشت:

رقص مرگ در خیابان‌های ارومیه / عاقبت تلخ تصادفات درون شهری

طی چند هفته اخیر بیشترین تصادفات درون شهری منجر به فوت ، درارومیه ، در پل قویون، زیرگذر امام علی رخ داده و این مسیرها به یکی از خطرناکترین مکان‌های شهر ارومیه تبدیل شده است.
رقص مرگ در خیابان‌های ارومیه / عاقبت تلخ تصادفات درون شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به رشد زندگی شهرنشینی و رشد فزاینده خودروهای شخصی معضل ترافیک و آمار بالای تصادفات درون شهری از معضلات امروز جامعه شهری می باشد؛ متأسفانه به دلیل پایین بودن فرهنگ ترافیک شاهد آمار بالای حوادث ترافیکی درون شهری هستیم و روزی نیست که در تیتر نخست اخبار رسانه‌های مختلف شاهد خبرهایی از آمار تلفات و فوتی‌های ناشی از این حوادث نباشیم.

وجود گره‌های کور ترافیکی در بعضی مسیرهای شهری و بلوارهای شهرارومیه؛ ویراژهای مرگ آور خودروها در برخی بلوارهای این شهر که جزو پرحادثه‌ترین مناطق به شمار می‌رود از جمله این بلوارها را می‌توان بلوار امام علی ارومیه و پل قویون را نام برد که با رشد آمار تصادفات در این مسیرها منجر به فوت چند نفر از همشهریان نیز شده است؛ این آمار زنگ خطرناکی است که باید مسئولان شهری به آن توجه کنند.

اما رشد بالای تصادفات درون شهری در طی چند هفته گذشته  قابل توجه بوده و در این میان باید به طور جدی پی برد که آیا زیرساخت‌های شهری شهر ارومیه در رشد تصادفات شهری نقش دارد و یا نبود علائم و تجهیزات بازدارنده حوادث ترافیکی در این شهر با ضعف و مشکل اساسی روبرو است و یا اینکه هنوز فرهنگ ترافیک آن طور که باید در بین مردم جا نیفتاده که باید با این آمار وحشتناک تصادفات در شهر ارومیه روبرو باشیم.

بار ترافیک در بعضی بلوارهای این شهر به معضلی بزرگ تبدیل شده و استفاده بیش از حد، از خودروهای شخصی و بسته شدن بعضی راه‌ها باعث ایجاد ترافیک شده است حال جدای از ترافیک باید شاهد ویراژهای غیرقانونی بعضی رانندگان بی‌ملاحظه هم باشیم.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید