14:11|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 دی 1399 - 12:58
کد خبر: 15564
یادداشت:

شهروندان ارومیه‌ای از نصب برچسب های تبلیغاتی شکایت دارند

شکایت مردم از برچسب‌های تبلیغاتی که به در و دیوار منازل و اماکن چسبانده می‌شود، باعث شکایت زیادی از سوی شهروندان ارومیه‌ای شده است.
شهروندان ارومیه‌ای از نصب برچسب های تبلیغاتی شکایت دارند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، یکی از معضلات شهری در ارومیه، خسارت زدن برخی از صاحبان مشاغل به در و دیوار واحدهای مسکونی است که نه تنها با حقوق شهروندی مغایرت دارد بلکه چهره شهر را زشت و نازیبا کرده و شهروندان و شهرداری را متحمل هزینه‌هایی برای پاکسازی این تبلیغات می‌کند.

آگهی‌هایی مثل تخلیه چاه، تاکسی تلفنی، قالیشویی، لوله بازکنی و... بیشترین آمار برچسب های تبلیغاتی نصب شده بر در و دیوار شهر را به خود اختصاص داده است.

قدرت چسبندگی این برچسب ها آنقدر بالا است که نمی‌توان با دست یا تیغ، آنها را پاک کرد و بارها هنگام پاکسازی، به در و دیوار آسیب و خسارت وارد شده است.

در واقع می‌توان گفت انجام تبلیغات با این روش که اکثراً توسط بعضی از لوله بازکنی‌ها و نشت یاب‌ها انجام می‌شود ، به هیچ عنوان مورد پسند شهر و شهروندان نیست و از فرهنگ شهری به دور است.

متاسفانه شکایت‌ها و اعتراضات شهروندان نمی‌تواند جلوی این کار آنها را بگیرد مثل اینکه دست به دست هم داده‌اند تا چهره شهر را از لحاظ بصری به صفر رسانند و این مسئله تبدیل به معضلی بزرگ شده است که قصد تمامی ندارد.

در مورد این مسئله انتظار می‌رود مسئولین و نهادهای مربوطه برخورد قاطعی با نصب کنندگان برچسب ها داشته باشند تا بلکه بتوان از راه فرار آنها از پرداخت جریمه به این عمل ناپسند آنان خاتمه داد.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید