22:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 دی 1399 - 09:20
کد خبر: 15558
با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛

افتتاح ۱۳۱ طرح و رونمایی از ۱۸ دستاورد تحقیقاتی در آذربایجان غربی

وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح طرح های کشاورزی و بررسی مسایل و مشکلات این حوزه روز گذشته وارد ارومیه می شود.
افتتاح ۱۳۱ طرح و رونمایی از ۱۸ دستاورد تحقیقاتی در آذربایجان غربی


افتتاح ۱۳۱ طرح و رونمایی از ۱۸ دستاورد تحقیقاتی در آذربایجان غربی ، در سفر ۲ روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۴۴۵ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از ۱۸ رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می‌شود.

در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری  می رسد و همچنین از  18 دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی خواهد شد.


 بازدید از چند واحد های  تولیدی اعم و شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی به استان است.

همچنین  ۹ تن از  معاون وزیر جهاد کشاورزی با سفر به شهرستان‌های مختلف استان مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی هر شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

صادرات سیب ،تامین نهاده های دامی ،خرید تضمینی محصولات کشاورزی و ارائه مشوق  به تولیدکنندگان بخش کشاورزی از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست های معاونان وزیر جهاد کشاورزی با مسئولان شهرستانها بود.

با بهره ‌برداری از این  طرح‌های  برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید