17:57|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 15 دی 1399 - 11:27
کد خبر: 15554
یادداشت:

جولان کرونا در جایگاه‌های سوخت

پمپ‌بنزین‌ها یکی از مکان‌های اصلی شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا می‌باشند، اما آن گونه که باید از سوی مردم و مسئولان به آن توجهی نمی‌شود و کارکنان آن بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند.
جولان کرونا در جایگاه‌های سوخت

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید به عدم حضور در اماکن عمومی پرتجمع، یکی از اماکنی که حضور در آن نیز مانند رفتن به فروشگاه برای خرید روزانه، در مواقعی ضروری است، حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت است.

اگر این روزها سری به پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در ارومیه زده باشید، شاهد عدم رعایت مردم نسبت به ویروس کرونا خواهید بود در مقابل این عمل آنها، کارکنان جایگاه ها قرار دارند که در معرض ابتلا به کرونا قرار می‌گیرند.

اکثر مردم دستکش‌های لازم را برای سوخت‌گیری به همراه ندارند و از سویی دیگر اپراتورها نیز تا زمانی که مردم درخواست نکنند، اقدام به سوخت‌گیری نمی‌کنند. از سوی دیگر اگر پای درد و دل کارکنان بشینیم خواهیم دید که هیچ حمایتی از سوی هیچ ارگانی برای آنان در نظر گرفته نشده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایطی که کرونا سایه شوم خود را  بر جامعه انداخته، کارکنان جایگاه های سوخت گلایه‌مند از این وضعیت هستند و می‌گویند که حقوق آنان کفاف گذران زندگیشان را نمی‌دهد و اگر یکی از اعضای خود مبتلا به کرونا شوند هزینه های درمان آن بقدری زیاد است که نمی‌توانند متحمل آن باشند و در آن برهه زمانی ناچار به قرنطینه بدون حقوق هستند.

در پایان انتظار می‌رود باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد تا مردم خود رعایت کننده این موارد باشند و تا زمانی که مردم به این باور نرسند که کرونا در کمین زندگی‌هایشان است، هیچ چیز درست نمی‌شود و در مقابل مسئولین نیز بایستی حمایتی برای بهبود وضعیت کارکنان سوخت در نظر بگیرند تا بلکه بتوانند نیازهای روزمره زندگی خود را در این وضعیت اقتصادی تامین کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید