01:51|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 دی 1399 - 11:08
کد خبر: 15547
یادداشت:

ضرورت نصب بیلبوردهای LED در جهت فرهنگ سازی شهری

امروزه با توجه گسترش ارتباطات ضرورت اطلاع رسانی بیش از پیش احساس می‌شود و تبلیغات وسیله ای برای این اطلاع رسانی و انتقال پیام هایی مشخص است که معمولا سطح وسیعی از افراد را مخاطب قرار می‌دهند که در این زمینه بیلبوردها می‌توانند به عنوان ابزار مناسبی برای ارسال پیام و برقراری ارتباط با شهروندان تلقی گردند.
ضرورت نصب بیلبوردهای LED در جهت فرهنگ سازی شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تلویزیون شهری نوع ویژه‌ای از نمایشگرهای تابلو ال ای دی می‌باشد که به صورت تلویزیون شهری قابلیت پیاده سازی دارد و می‌تواند انواع محتوای تبلیغاتی اعم از فیلم و عکس را  با کیفیت بالا به نمایش درآورد.

 نمایشگرهای تلویزیون شهری دارای 16 میلیون رنگ با تراکم متفاوت در بازار تابلوهای تبلیغاتی موجود می‌باشند که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب و نصب تابلو در محل مدنظر صورت می‌گیرد.

گرافیک محیطی یکی از قوی ترین ابزار فرهنگ سازی و تاثیر بر افکار عمومی شهروندان به شمار می‌رود، بیلبوردها می‌توانند به عنوان ابزار مناسبی برای ارسال پیام و برقراری ارتباط با شهروندان تلقی گردند.

ارومیه بعنوان کلانشهر مورد توجه و دید اطرافیان قرار دارد و فرهنگ سازی در اولویت اصلی این کلانشهر در جهت پیشرفت و توسعه آن قرار دارد.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن نیاز است در سطح شهر از تلویزیون‌های شهری در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای شهروندان استفاده شود.

تلویزیون‌های شهری با به کارگیری عوامل و عناصر بصری مناسب کیفیت طرح را کنترل می‌نماید و با توجه به فرهنگ و رسوم و با شناخت و آگاهی از آن می‌تواند تصویری انتخاب کند که قابل فهم و درک عامه مردم باشد.

در پایان انتظار می‌رود که مسئولین و متولیان این امر در جهت توسعه بیلبوردهای سطح شهری در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ایام کرونا و پسا کرونا اهتمام لازم را به عمل درآورند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد شهری پیشرفته و ارتقا یافته در سطح جامعه باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید