00:08|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1399 - 09:59
کد خبر: 15539
یادداشت:

اخذ عوارضی آزاد راه ارومیه به تبریز همچنان در هاله‌ای از ابهام

دامنه مشکلات و ابهامات ناشی از اخذ عوارض های سنگین و بی رویه در مسیر ارومیه- تبریز که هنوز به طور کامل به بهره برداری نرسیده آن چنان گسترده شده که صدای استاندار آذربایجان غربی را نیز در آورد و طی تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی خواستار توقف افزایش دوباره اخذ عوارض این مسیر شد.
اخذ عوارضی آزاد راه ارومیه به تبریز همچنان در هاله‌ای از ابهام

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در ماه های اخیر در چند نوبت در قالب گزارش‌های میدانی و خبر از مشکلات این جاده و ضعف خدمات و غیر استاندارد بودن که اقدامات سلیقه، دریافت عوارض‌های گزاف و متعدد در این مسیر به شدت موجب نارضایتی مردم‌، رانندگان به ویژه ساکنان محلی شده است مسئولان استانی نیز در جلسات متعدد تاکید داشتند که عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه کاهش یابد.

در این سال ها دریافت عوارض برای آزاد راه ارومیه به تبریز که چندین سال است، همچنان در دست ساخت قرار دارد و تا کنون به صورت کامل به بهره برداری نرسیده است، از سوی مردم مورد اعتراض قرار گرفته بود و هر سال نیز بر نرخ این عوارض، افزوده شده است.

بسیاری از ناظران اقنصادی و ساکنان محلی که به صورت روزانه در این مسیر تردد می کنند دریافت عوارض گزاف و مکرر را برای همه مسیری که کمتر از دو ساعت به طول می کشد ، غیر منطقی و نا عادلانه می دانند.

فارغ از تعیین و دریافت عوارض های سلیقه ی دردناک تز از آن بی کیفیتی، پایین بودن خدمات و عدم پاسخگویی مسوولان و متولیان این آزاد راه و سلب هرگونه پاسخگویی مسوولان ایستگاه اخذ عوارض تبریز - ارومیه بعلاوه رفتارها و برخوردهای نامناسب و دور از شأن برخی از متصدیان آن با مردم و رانندگان است .

متاسفانه مسوولان و متصدیان این ایستگاه در غیاب سازمان ها و نهادهای بازرسی و نظارتی حاشیه ی امنی را برای خود ایجاد کرده و به هیج کس پاسخگو نیستند و پیام های مردمی  متعددی از موارد اجحاف و رفتارهای نامناسب متصدیان این ایستگاه دریافت شده که ضرورت رسیدگی و توجه به آن را دو چندان می کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رسول
1399/10/13 - 14:10

منصفانه نیست