06:47|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1399 - 12:34
کد خبر: 15526
یادداشت:

خیابان‌های ارومیه زیر بار بی مسئولیتی مسئولان

نامناسب بودن وضعیت خیابان‌های شهری و چاله‌های موجود از طول عمر قطعات خودرو می‌کاهد و معضلی برای شهروندان ارومیه‌ای شده است که خواستار رسیدگی مسئولین می‌باشند.
خیابان‌های ارومیه زیر بار بی مسئولیتی مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، وجود چاله های کوچک و بزرگ و انجام حفاری های غیر اصولی در سطح کوچه ها و معابر شهری ارومیه، باعث به وجود آمدن نارضایتی برخی از شهروندان ارومیه‌های از این موضوع شده است.

مدت‌هاست كه چاله چوله‌هاي ايجاد شده در سطح خيابان‌هاي شهر ارومیه بلاي رانندگان شده و آنان را  معترض كرده است.

ارومیه بعنوان یک کلانشهر نیازمند رسیدگی و نظارت بیشتر مسئولین و نهادهای ذیربط به محیط شهری می‌باشد تا کسانی که وارد شهر می‌شوند جلوه پیشرفت و زیبایی شهری در دید آنان بوجود آید.

وجود چاله‌ها سبب شده رانندگان ناچار به تحمل خسارت‌های ناشی از خراب شدن ماشین‌ها شوند و از طرفی دیگر امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه هزینه‌های تعمیر خودروها معضلی برای شهروندان شده است گويي مجموعه مديريت شهري به فكر راه حل اساسي پر كردن اين چاله‌ها نيستند و ريختن خاك و شن نيز نمي‌تواند چاره ساز باشد.

در برخی از مناطق شهری دیده می‌شود که شهروندان خود اقدام به پر کردن چاله‌ها می‌کنند ولی دوام این کار آنان خیلی کم است و هر چند مدت کوتاه مجبور به تمدید آن هستند و صدای اعتراض آنان نیز گرهی از این وضعیت باز نمی‌کند.

در حال حاضر بخش‌هایی از معابر، کوچه ها و خیابان های شهر ارومیه آسفالت نامناسبی دارند که یکی از علت های آن حفاری های پی در پی شرکت‌ها و ادارات مختلف و ترمیم نشدن آن تا مدتی طولانی بوده که باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

وضعيت چاله‌هاي ايجاد شده در خيابان ها و كوچه‌هاي شهر آنچنان بد و نامناسب است كه تردد را براي وسايل نقليه سخت كرده و نياز است اعضاي شوراي شهر و شهرداري‌هاي مناطق هرچه زودتر به اين وضعيت نابسامان رسيدگي كنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید