03:24|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1399 - 09:49
کد خبر: 15522
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

هزارو 680 نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی در می‌آیند

ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در شهریورماه سال جاری انجام شده و تعداد ۲۵ هزار و ۲۰۳ داوطلب در استان ثبت نام کرده‌اند.
هزارو 680 نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی در می‌آیند

ناصر حضرتی‌پر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ از روزهای ۶ و ۷ آذرماه به ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری تغییر یافت.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان، ۱۶۸۰ نفر است که بخش قابل توجه آن به اداره‌کل آموزش و پرورش اختصاص دارد و در ۱۵ دستگاه اجرایی آذربایجان غربی پذیرش و به کارگیری خواهند شد.

حضرتی ادامه داد: استانداری، بهزیستی، دامپزشکی، حفاظت محیط زیست، ثبت اسناد و املاک، فرودگاه، جهاد کشاورزی، پزشکی قانونی، هواشناسی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، پست بانک، انتقال خون، استاندارد و سازمان قضایی نیروهای مسلح دیگر نهادهایی هستند که در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ استخدام می کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید