08:05|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1399 - 13:23
کد خبر: 15499
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد:

برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی آذربایجان‌غربی

نخستین رویداد مجازی کارآفرینی (تاک) با همکاری کمیته امداد؛ پارک علم و فناوری و و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی آذربایجان‌غربی

 جعفر پژوهان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اذربایجان‌غربی گفت: نخستین رویداد مجازی کارآفرینی (تاک) با همکاری کمیته امداد؛ پارک علم و فناوری و و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جذب ایده‌های برتر در راستای تبدیل به طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان و نیازمندان از اهداف برگزاری این رویداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: پرداخت جایزه نقدی به ایده‌های برتر، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به طرح‌های برگزیده، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه، سرمایه گذاری از طریق صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، بهره گیری از خدمات شتابدهی، در صورت پذیرفته شدن در طرح صندوق خطر پذیر نوید و امکان استقرار تیم های کارآفرین در پارک علم و فناوری و مراکز رشد از جمله اهم تسهیلات حمایتی به ایده‌های برتر این رویداد است.
وی خاطرنشان کرد: فرش، صنایع دستی، گردشگری روستایی از محورهای برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی آذربایجان‌غربی است.

پژوهان بیان کرد: زمان برگزاری : زمان برگزاری نخستین رویداد مجازی کارآفرینی ۳۰ دی ماه بوده و علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 25 دی ماه سال جاری از طریق آدرس اینترنتی https://wastp.ir/tak/ ارسال نمایند.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های  ۰۴۴۳۲۷۵۱۲۴۰ و ۳۳۴۵۰۱۰۳ تماس بگیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی  تاکید کرد: از کلیه دانشجویان، اساتید دانشگاهی، کارآفرینان و صاحبان نظران آذربایجان‌غربی دعوت می‌شود با ارسال ایده‌های خود، در راستای اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان مشارکت داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید