01:15|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 آذر 1399 - 11:47
کد خبر: 15461
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان آذربایجان در گفتگو با باریش:

تلاش شبانه روزی فرشتگان سلامت در ایام کرونا جای تقدیر دارد

پرستاری علم, هنر و مهارت مراقبت از انسان جهت حفظ و ارتقای سلامت است. تعریف پرستاری کار آسانی نیست چون یک حرفه ای است که با تمام ابعاد وجودی انسان مستقیما ارتباط دارد.
تلاش شبانه روزی فرشتگان سلامت در ایام کرونا جای تقدیر دارد

 فرزانه گلابی  مدیر خدمات پرستاری بیمارستان آذربایجان ارومیه، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی پرستارانی که با خدمت رسانی شبانه روزی به بیماران و با صبر و استقامت برای مبارزه با کرونا در تلاش هستند اظهار داشت: قریب به یک سال است که این فرشتگان با تلاش و از خود گذشتگی در جبهه مقابله با ویروس کرونا همچون دلاورانی در کنار هموطنان عزیزمان ایستاده اند و با عشق و علاقه خدمت می نمایند.

وی در ادامه به همکاری مردم در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم که مردم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان را در این روزها یاری نمایند.

فرزانه گلابی در پایان به فعالیت بی وقفه پرستاران در این روزهای سخت اشاره کرد و گفت: امیدواریم که مسئولان نیز در این روزهای سخت پرستاران را دریابند و نسبت به افزایش دریافتی های این قشر فداکار جامعه اقدام نماین. شاید از این طریق مقداری از سختی هاییی که بر دوش این عزیزان است برداشته شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید