07:23|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آذر 1399 - 12:47
کد خبر: 15453
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

بهره برداری همزمان از طرح های حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان آذربایجان غربی

بهره برداری همزمان از طرح های حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان آذربایجان غربی به صورت نمادین در سه راهی تمر محور ارومیه – سلماس صورت گرفت.
بهره برداری همزمان از طرح های حذف کامل ۹ نقطه پر حادثه در استان آذربایجان غربی

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  گفت : از میان ۴۴ نقطه پر حادثه در استان که تمام آنها آشکار سازی و آرام سازی شده بودند ۵۰ درصد نقاط برای حذف کامل و اساسی مورد هدف قرار داشت که در این راستا ۹ نقطه بطور همزمان افتتاح شد و ۱۳ نقطه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال عملیات حذف کامل و اساسی است که تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : برای حذف اساسی و دایم نقطه حادثه تمر عملیات رمپ ورودی و خروجی تمر به طول  ۴۹۰ متر و دور برگردان سه راهی تمر به طول ۴۷۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در دو لایه آسفالت و عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلوهای ایمنی انجام گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت : علاوه بر حذف اساسی نقطه حادثه خیز تمر ، نقاط حادثه خیز مشک آباد در محور ارومیه -  گلمانخانه ، بالستان در محور ارومیه - مهاباد ، کاشی فروشی در محور سردشت - پیرانشهر ، سه راهی حیدر آباد در محور میاندوآب - شاهین دژ ، سه راهی دارلک در محور ارومیه - میاندوآب ، زیر گذر شیخ لر در محور میاندوآب - بوکان ، نساجی در محور خوی - ماکو ، کارخانه نوشابه در محور ارومیه - اشنویه نیز بطور کامل حذف و امروز به طور همزمان افتتاح و آماده بهره برداری شدند.

ارسلان شکری در ادامه گفت : حذف نقاط پر حادثه نقش اساسی در کاهش و تقلیل تصادفات داشته و کاهش تصادفات جاده ای در نقاطی که بطور کامل اصلاح گردیده اند، چشمگیر بوده و امید است با تامین اعتبارات مورد نیاز و حذف اساسی تمام نقاط پر حادثه استان شاهد تقلیل بیشتر تصادفات باشیم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید